رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان؛
پیش‌بینی بارش‌ رگباری و آبگرفتگی تا دوشنبه

رییس اداره پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: از شنبه تا دوشنبه هفته جاری افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و گردوخاک پدید جوی غالب در اکثر مناطق استان خواهد بود و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.
آب و هوای کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، حمیده حبیبی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در پی ناپایدارهای جوی در روزهای پیش رو احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب مخصوصا در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها در سطح استان پراکنده خواهد بود و نمی‌توان گفت دقیق کدام قسمت بیشترین تاثیر را از ناپایداری‌های جوی خواهد دید.

 

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان بیان کرد: به صورت کلی بارش‌های شدیدی را در استان طی روزهای پیش رو نخواهیم داشت و بیشتر این بارش‌ها رگباری است.

 

وی اشاره کرد: وزش باد شدید یکی از عوامل این ناپایداری‌هاست و در سراسر استان پیش خواهد آمد، به طور مثال شامگاه گذشته(جمعه) شدت وزش باد به صورت لحظه‌ای در شهر کرمان زیاد بود.

 

حبیبی با اشاره به اینکه این هفته نیز دمای هوای کرمان گرم خواهد بود، بیان کرد: افزایش دمای هوا به صورت تدریجی در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر کرمان امروز صبح حداقل ۱۸ درجه سانتیگراد بود و در گرمترین ساعات به ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار