سرپرست فرمانداری بردسیر خبر داد؛
کاهش 40 درصدی تصادفات در بردسیر/ شناسایی و اصلاح 70 نقطه ی حادثه خیر

وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر گفت : بیش از ۷۰درصد نقاط حادثه خیز ترافیکی سطح شهر بردسیر شناسایی و اصلاح گردیده است و مابقی این نقاط نیز درحال شناسایی و رفع مشکل است.
بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر؛ در جلسه ی شورای ترافیک شهرستان بردسیر که به ریاست حمزه وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر و با حضور کریمدادی دبیرشورای ترافیک استان کرمان و سایر اعضا در فرمانداری بردسیر برگزار شد،مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان بردسیر و تصادفات مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک را موثر خواند و گفت :برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

 

و با اشاره به کاهش 40 درصدی تصادفات در سطح شهر بردسیر، ادامه داد:بیش از ۷۰درصد نقاط حادثه خیز ترافیکی سطح شهر بردسیر شناسایی و اصلاح گردیده است و مابقی این نقاط نیز درحال شناسایی و رفع مشکل است.

 

سرپرست فرمانداری بردسیر افزود : در همین راستا نیز جاده ی مواصلاتی بردسیر به دشتکار درحال تعریض است و نیز تدابیر لازم جهت تعریض جاده نگار بهرامجرد نیز با همکاری صنایع انجام شده است.

 

کریمدادی رییس شورای ترافیک استان نیز در ایم جلسه از تعامل و همکاری اعضای شورای ترافیک شهربردسیر و تلاش همکاران دراین مجموعه به جهت کاهش تصادفات قدردانی کرد.

 

دراین جلسه مواردی مربوط به انسداد برخی کوچه ها ،نصب سرعتکاه، اصلاح دوربرگردان و سرعتکاه، آموزش فرهنگ ترویج ترافیک و ثبت وسایل نقلیه حمل و نقل بار درسامانه سیپاد مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار