مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان در بردسیر:
کثرت ذینفعان فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان است

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان همچنین در جمع بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: کثرت ذینفعان فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان است.
بازنشستگان آموزش و پرورش بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، محمد سلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان در جمع بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، کثرت ذینفعان را فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان دانست و افزود: استان کرمان حدود ۷۰هزار نفر بازنشسته کشوری دارد که بیش از ۴۲ هزار نفر از این جمعیت را بازنشستگان آموزش و پرورش تشکیل می دهند.

 

سلیمانی ضمن قدردانی از زحمات فرهیختگان شهرستان بردسیر گفت: وقتی جمعیت ذینفعان یک مجموعه زیاد باشد، شرکت های خدمت رسان و مجموعه های اقتصادی تمایل بیشتری برای خدمت رسانی دارند.

 

وی باتاکید بر اینکه باید ظرفیت‌ها در این بخش جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان عزیز شناسایی شود، گفت: می توان از این ظرفیت‌ها با تعریف خدمات اقساطی و تخفیفی، خدمات مناسب و در شان بازنشستگان عزیز ارائه کرد.

 

استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی برای بازنشستگان

او با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد صندوق بازنشستگی استان افزود: صندوق بازنشستگی استان کرمان علاوه بر موضوعات مربوط به برقراری حقوق بازنشستگان جدید، پرداخت حقوق بازنشستگان ماهیانه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان و امورات شاغلین کسور پرداز که جمعیتی حدود ۴۰هزار نفری دارند ،دو هدف مهم را در سال جاری تعریف کرده است.

 

به گفته سلیمانی، انعقاد قرارداد با کلیه مراکز درمانی سطح استان و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی در راستای استفاده بازنشستگان دو هدف مهمی است که مدیریت استان کرمان در سال ۱۴۰۲ تعریف کرده است.

 

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان تنها راه رسیدن به اهداف تعریف شده را برنامه ریزی دانست و گفت: قطعا با برنامه ریزی مناسب نتایج مطلوب حاصل خواهد شد.

 

لازم به ذکر است؛ در این مراسم پرتونیا مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بردسیر و جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار