مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان:
۵۰۰ اتوبوس برای اعزام زائران کرمانی اربعین آماده‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان اعلام کرد که با بسیج ظرفیت‌ها ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام مسافران اربعین حسینی از مبدا این استان به مرز شلمچه آماده سازی شده است.
پایانه مسافربری کرمان
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفت و گو با ایرنا گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین به مرز شلمچه از امروز ۲۷ مردادماه آغاز شده است.

 

وی اظهار داشت: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط شرکت های مسافربری، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی safar۷۲۴.com بلیط مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: زائران برای اخذ بلیط از مبدا استان کرمان به مقصد مرز شلمچه با اتوبوس های ۲۵ نفره بایستی مبلغ ۱۲ میلیون ریال برای سفر با اتوبوس های ۳۲ نفره ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال و اتوبوس های ۴۴ نفره مبلغ هفت میلیون و ۷۱۰ هزار ریال بپردازند.

 

وی عنوان کرد: زائران اربعین حسینی از مبدا مرکز استان و شهرستان های تابعه برای ارائه هرگونه انتقاد یا شکایت از ناوگان مسافربری یا عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافر مراتب را با ارسال برگه بلیط و فیش پرداختی در سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

 

عراقی زاده ادامه داد: همچنین شکایت زائران به صورت حضوری از محل میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان مستقر در طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه کرمان پیگیری می‌شود.

 

وی افزود: ۴۵ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده های استان کرمان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آماده سازی و موکب خدمت رسانی بزرگ زائران کشورهای همسایه مانند زائران پاکستانی نیز در محور ماهان – کرمان جنب پلیس راه، راه اندازی شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: حدود ۴۵ گشت راهداری همراه با ۳۰۰ نفر نیروی راهدار نیز با همکاری دستگاه های متولی به صورت شبانه روزی ترافیک محورهای ارتباطی استان کرمان را رصد و استادکاران تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری به خودروهای پاکستانی و سایر خودروها به صورت ویژه خدمات ارائه می کنند.

 

طرح اربعین حسینی در استان کرمان از روز جمعه هفته جاری (۲۷ مردادماه) آغاز می شود و تا روز ۱۸ شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار