در پی تخلف و افزایش بی رویه قیمت اجاره بهای مسکن؛
شش واحد صنفی مشاور املاک در بردسیر پلمپ شد

در پی تخلف و افزایش بی رویه قیمت اجاره بهای مسکن ، شش واحد صنفی مشاور املاک در بردسیر پلمب شد.
پلمپ مشاور املاک در بردسیر
به گزارش آسمان‌بردسیر، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای احیاء و صیانت از حقوق عامّه و تحقّق منویات رهبر معظم انقلاب در سال مهار تورم و رشد تولید، شش واحد صنفی مشاور املاک شهرستان بردسیر در پی تخلف و افزایش بی رویه قیمت زمین و مسکن و اجاره بهای املاک پلمب شد.

 

عماد بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به افزایش بی رویه قیمت املاک و مستغلات و اجاره بهای املاک در شهرستان بردسیر، بازدید و بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی سطح شهرستان بردسیر در دستور کار کارگروه صیانت از حقوق عامه دادستانی قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی در زمینه جلوگیری از گرانی خارج از عرف مسکن، زمین و اجاره بها بطور مستمر ادامه خواهد یافت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفین برخورد و حسب مورد نسبت به جریمه، پلمب و یا ابطال پروانه کسب بنگاه‌های متخلف مطابق قانون اقدام خواهد شد.

 

مدعی العموم شهرستان بردسیر گفت: طبق اصل آزادی قراردادها، افراد جامعه اختیار دارند تا براساس تمایل خویش اقدام به انعقاد قراردادها ازجمله قرارداد «اجاره و بیع» کنند لکن این امر ارتباطی با فعالیت‌های سودجویانه دلالان مسکن نخواهد داشت و با توجه به اینکه مسکن از جمله نیازهای اساسی افراد جامعه است، دادستانی در صورت مواجهه با اقدامات هرج‌ومرج‌گرایانه دلالان مسکن که باعث اخلال در نظم جاری شود، با تکیه ‌بر ظرفیت‌های موجود قانونی ورود خواهد کرد.

 

این مقام قضایی اظهار کرد: مطابق مصوبه هفتمین جلسه شورای عالی مسکن حداکثر سقف مجاز افزایش اجاره بهای مسکن در تهران ۲۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد تعیین شده است که بایستی نظارت مستمر در جهت اجرای صحیح این مصوبه از طریق مراجع ذیربط و ارسال گزارش به این دادستانی انجام بگیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار