پرتونیا مدیر آموزش و پرورش بردسیر:
مربیان پرورشی در تقویت ابعاد معنوی آینده‌سازان نقشی موثر دارند

پرتونیا مدیر آموزش و پرورش بردسیر گفت: مربیان پرورشی نیز بر اساس اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت، در حوزه‌های دینی و اخلاقی با اجرای برنامه‌های متنوع به نقش آفرینی می کنند و در تقویت ابعاد معنوی آینده‌سازان نقشی موثر دارند.
آموزش و پرورش بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرروش شهرستان بردسیر در مراسم تجلیل از معلمان پرورشی، تربیت بدنی و مشاوره و سلامت شهرستان بردسیر با تاکید بر شناسایی استعدادهای دانش آموزان و تلاش برای شکوفایی آنها، غنی سازی اوقات فراغت این قشر را از رسالت ها و ماموریت های مهم آموزش و پرورش و امورتربیتی عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های آموزشی در مدارس که توسط فرهنگیان صورت می‌گیرد، مربیان پرورشی نیز بر اساس اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت، در حوزه‌های دینی و اخلاقی با اجرای برنامه‌های متنوع به نقش آفرینی می کنند و در تقویت ابعاد معنوی آینده‌سازان نقشی موثر دارند.

 

رضا پرتونیا با بیان اینکه مسایل آموزشی و پرورشی هر دو برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت باید به صورت توامان مورد توجه قرار گیرند، بیان داشت: نباید این دو بخش از هم جدا شوند، زیرا هر کدام بخشی از ابعاد وجودی دانش آموزان را پرورش می دهند و برای داشتن جامعه ای با انسان های توسعه یافته باید به هر دو آنها توجه شود.

 

لازم به ذکر است؛ اجرای سرود توسط مدرسه فرهنگ، تئاتر توسط مدرسه فرهیختگان و تجلیل از معلمان پرورشی، تربیت بدنی ،مشاوره و سلامت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

آموزش و پرورش بردسیر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار