در دیدار معاونین آموزش و پرورش با اعضای سازمان دانش‌آموزی بردسیر تاکید شد؛
نهادینه کردن روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری در بین دانش‌آموزان/قانع کردن دانش‌آموزان با جلسات رودررو

در دیدار معاونین آموزش و پرورش با اعضای سازمان دانش‌آموزی بردسیر بر نهادینه کردن روحیه مطالبه گری و پرسشگری در بین دانش آموزان و قانع کردن دانش آموزان با تشکیل جلسات رودررو تاکید شد.
شورای دانش آموزی بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، مجتبی لشکری معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در دیدار با اعضای سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر با اشاره به سازمان دانش‌آموزی که نماد مشارکت و مسئولیت‌پذیری است گفت: شما دانش آموزان باید پل ارتباطی کارآمد بین دانش آموزان و مدیرمدرسه و همچنین بازوی مشورتی خوبی برای کادر اجرایی مدارس باشد.

 

وی با اشاره به اهداف سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: از جمله این اهداف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای جامعه‌پذیری، تمرین و تحقق مشارکت اجتماعی، ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و تمرین کار تیمی ،ایجاد حسّ رقابت در بین دانش‌آموزان، شناسایی نقاط قوت و ضعف مدرسه از دید دانش‌آموزان، تقویت بنیه اندیشه‌ ورزی و همسوسازی دانش‌آموزان با سیاست‌های مدیریت مدارس وغیره است.

 

در این دیدار روح ا… دوراندیش معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر نیز، بر نهادینه کردن روحیه مطالبه گری و پرسشگری در بین دانش آموزان تاکید و اظهار کرد: اگر دانش آموزان با پرسشگری، استدلال و تضارب افکار و اندیشه ها به مطلبی دست یابند هرگز آن را فراموش نکرده و دچار آسیب نمی شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی مسائل قبل از اینکه در جامعه مطرح شود، باید با جلسات رودررو به دنبال پاسخ قانع‌کننده باشیم، گفت: نتیجه این جلسه می‌تواند به ابهامات و سؤالات دانش آموزان در این حوزه کمک شایانی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار