رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اعلام کرد؛
ویژه برنامه روز قدس در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری ویژه برنامه روز جهانی قدس با سخنرانی خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در جوار مرقد شهید قدس حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
گلزار شهدا کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان قبله اول مسلمین است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تدبیر و دوراندیشی در حمایت از فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند تا همه مسلمانان و حکومت‌های اسلامی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دخیل کنند.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر زنده نگهداشتن روز قدس تاکید داشتند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس باید زمینه‌ساز حرکت‌های بعدی برای حمایت از قدس و فلسطین باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس؛ محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی است، بیان کرد: اسرائیل منشأ همه شیطنت‌ها، توطئه‌ها و فتنه ها در غرب آسیا است و از این رو روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود نیازمند توطئه و فتنه‌گری است، زیرا به خوبی می‌داند اگر جهان اسلام متحد باشد دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت، افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در تجهیز گروه‌های مقاومت فلسطینی نقش به سزایی داشت و تشکیل جبهه مقاومت اسلامی حاصل سال‌ها تلاش، تدبیر و درایت شهید سلیمانی است.

 

انجم‌شعاع با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت اسلامی در برابر اسرائیل و غرب ایستاده است، گفت: کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و از این رو راهپیمایی و مراسم روز قدس در کرمان متفاوت‌تر، باشکوه و با حضور پررنگ مردم برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه روز جهانی قدس با سخنرانی دکتر خالد قدومی «نماینده جنبش حماس در ایران» خبر داد و افزود: این ویژه برنامه روز پنج شنبه بیست و چهارم فروردین ماه ساعت 17:30 در جوار مرقد مطهر شهید قدس حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم روز قدس نیز ساعت 10 صبح از محل چهارراه توحید به سمت مصلای بزرگ امام علی(ع) کرمان برگزار می‌شود گفت: این مراسم با سخنرانی سردار رمضان شریف، سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار