|فجرانقلاب| استاندار کرمان در جلسه ی شورای اداری:
اعتبار پروژه‌های دهه فجر 4 برابر بودجه کرمان است/بسته کامل آبرسانی برای شهرهای شمالی در نظر گرفته شد

استاندار کرمان گفت: بیش از یک‌هزار پروژه طی دهه فجر در استان کرمان افتتاح می‌شود و ۱۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است که چهار برابر بودجه دولتی کرمان طی سال جاری‌ست.
استانداری کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در شورای اداری استان اظهار داشت: بیش از یک‌هزار پروژه طی دهه فجر در استان کرمان افتتاح می‌شود و ۱۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است که چهار برابر بودجه دولتی کرمان طی سال جاری‌ست.

 

استاندار کرمان افزود: دشمن روز به‌روز بر دشمنی خود نسبت به ایران افزوده و از آن سو هم مقاومت مردم بیشتر شده است.

 

وی بیان داشت: دشمن همچنین دشمنی‌اش را از حد گذرانده اما هربار به شکلی حمله کرده که مجبور شده است یک خاکریز عقب‌تر برود و سپاه در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده است و دشمنی و عناد دشمنان در اروپا با سپاه ناشی از همین مقاومت بوده است.

 

 استاندار کرمان ادامه داد: یک بخش از جهاد تبیین این است که خدمات انقلاب گفته شود و آن‌قدر این خدمات گفته نشده که تا یک آسیب کوچکی می‌بینیم فکر می‌کنیم همه‌چیز تمام است.

 

 فداکار اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی با شیوه‌های هنرمندانه و امیدآفرین ارائه شود و جنگ با دشمن جنگ رسانه‌ای است و در جنگ خیابانی موفق نشدند.

 

 وی همچنین سرکشی به خانواده شهدا در ایام دهه فجر و خدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: برنامه‌های دهه فجر بدون پوشش رسانه‌ای انجام نشود و اطلاع‌رسانی مطلوب صورت گیرد.

 

 فداکار خاطرنشان کرد: تعداد زیادی مسکن در استان کرمان آماده افتتاح است و تالار فرهنگ و هنر کرمان هم بعد از سال‌ها معطلی شنبه هفته آینده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه علمی ابراز داشت: کشورهای مختلف دنبال شکار بچه‌های ایران هستند و در حوزه دفاعی کسی جرات نگاه به کشور را ندارد و اگر دست از پا خطا کنند، ضربه می‌خورند.

 

 استاندار کرمان با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال جاری کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: نرخ رشد کشور چند سال منفی و صفر بوده و امسال حدود ۴ درصد رشد داشته است و این در شرایطی‌ست که دولت سیزدهم در بدترین شرایط کشور را تحویل گرفته، اما از بانک مرکزی قرض نکرده است.

 

فداکار بیان داشت: ۱۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی بوده که امسال با افزایش قیمت‌های جهانی حداقل ۲۲ میلیارد دلار باید واردات انجام می‌شد، اما این رقم به ۱۴ میلیارد دلار رسیده و ۴ میلیارد دلار صرفه‌جویی شده است.

 

وی درباره پروژه‌های آبرسانی به استان کرمان خاطرنشان کرد: بسته کامل آبرسانی برای شهرهای شمالی در نظر گرفته شد و پروژه آبرسانی به جیرفت و عنبرآباد آغاز شده است و آبرسانی در چهار شهر شرقی به‌زودی انجام می‌شود و مشکل آب شرب در این مناطق را برطرف می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار