وفایی فرماندار بردسیر در دیدار با روسا و جمعی از استاید مراکز آموزش عالی شهرستان بردسیر:
برای پیشرفت شهرستان بردسیر نیازمند ایده و اندیشه ‌های نو، از سوی دانشگاهیان هستیم

وفایی فرماندار شهرستان بردسیر گفت: برای پیشرفت و توسعه کشور و شهرستان بردسیر نیازمند ایده و اندیشه ‌های نو، جدید و همچنین اجرای طرحهای دانش بنیان از سوی دانشگاهیان هستیم.
فرماندار بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بردسیر نوشت: حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر در دیدار با روسا و جمعی از استاید مراکز آموزش عالی شهرستان بردسیر در گفت: اساتید دانشگاه صاحب فکر، ایده و نظر هستند.

 

وی ادامه داد: امروزه برای پیشرفت و توسعه کشور و شهرستان بردسیر نیازمند ایده و اندیشه ‌های نو، جدید و همچنین اجرای طرحهای دانش بنیان از سوی دانشگاهیان هستیم.

 

فرماندار شهرستان بردسیر با اشاره به وجود دانشگاه ها و اعضای هیات علمی نخبه در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوب موجود در دانشگاه‌ها می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 

وفایی بیان داشت: ما آمادگی داریم جهت پیشبرد اهداف شهرستان در سال جدید از دانشگاه ها بطور ویژه حمایت کنیم.

 

فرماندار بردسیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال افزود: دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید به سمت پویایی حرکت نمایند و در این مسیر، زمینه را برای تحرک و طرح موضوعات دانش بنیان در شهرستان بسترسازی نمایند که این مهم، سبب افزایش اشتغال در شهرستان و جهش تولید با مشارکت دانشگاهیان و مردم خواهد شد.

 

لازم به ذکر است در این دیدار، روسا و جمعی اساتید دانشگاه های پیام نور، آزاد و مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر حضور داشتند.

 

در ادامه تصاویر مربوط به این دیدار را مشاهده می کنید.

 

فرماندار بردسیر

 

فرماندار بردسیر

 

فرماندار بردسیر

 

فرماندار بردسیر

 

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار