نماینده مردم بردسیر و سیرجان:
سپاه پاسداران پاسخ به موقع و خوبی به رژیم صهیونیستی داد

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس یازدهم گفت: سفارتخانه ما به عنوان یک مرکز دیپلماتیک بخشی از خاک کشور ما محسوب می‌شد که در صورت حمله به آن ما ملزم به دفاع مشروع هستیم که در این راستا پاسخ به موقع و بسیار خوبی به رژیم صهیونیستی داده شد.
حسن پور نماینده بردسیر
به گزارش آسمان‌بردسیر، برنا نوشت: شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم بردسیر و سیرجان درخصوص عملیات تنبیهی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برابر رژیم صهیونیستی، گفت: طبق قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل رژیم صهیونستی با حمله به کنسولگری ایران و یک مرکز دیپلماتیک دچار تخلف بزرگی شد.

وی با بیان اینکه «تمام دنیا به ما حق دفاع دادند»، افزود: برابر با همین منشور سازمان ملل وظیفه ما دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ استقلال آن است و سفارتخانه ما به عنوان یک مرکز دیپلماتیک بخشی از خاک کشور ما محسوب می‌شد که با همچین اتفاقی ما ملزم به دفاع مشروع هستیم که در این راستا پاسخ به موقع و بسیار خوبی به رژیم صهیونیستی داده شد.

 

حسن پور عملیات سپاه را «نمایش اقتدار» خواند و تاکید کرد: دشمن از قبال این تنبیه خواهد فهمید که کسی نمی تواند برای خاورمیانه تعیین تکلیف کند و نشان داد معادلات خاورمیانه با آنچه در ذهن آمریکا و اسرائیل می گذرد، بسیار متفاوت بوده و ایران توانایی دفاع از خود را دارد.

 

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در انتها خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، رعایت تناسب و ضرورت برای بازدارندگی اتفاق افتاد که اگر این اتفاق نمی افتاد، رژیم صهیونیستی باز هم اقدام نظامی می کرد و منطقه را نا امن می‌کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار