در ستاد بحران شهرستان بردسیر مقرر شد؛
مدیران شهرستان تدابیر و اقدامات لازم پیشگیرانه در خصوص بارش های پیش رو را انجام دهند

در ستاد بحران شهرستان بردسیر مقرر شد مدیران شهرستان تدابیر و اقدامات لازم پیشگیرانه در خصوص بارش های پیش رو را انجام دهند.
فرمانداری بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی فرمانداری بردسیر نوشت: حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر در جلسه ی ستاد بحران این شهرستان با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی گفت: این سامانه بارشی از دوشنبه بعد از ظهر تا انتهای هفته به صورت رگبار باران، رعد و برق، وزش تند بادهای لحظه ای و تگرگ همراه خواهد بود.

 

وی ادامه داد: تشدید سامانه بارشی حاضر در شهرستان ممکن است آسیب به محصولات کشاورزی و دامداران به همراه داشته باشد.

 

فرماندار بردسیر ضمن تاکید بر هوشیاری مردم و انجام کلیه ی تدابیر لازم، بیان کرد: اعضای ستاد بحران و مدیران شهرستان تدابیر و اقدامات لازم پیشگیرانه را در اسرع وقت انجام نمایند.

 

 در ادامه ی این جلسه توصیه و تاکید شد طی چند روز آینده دامداران و عشایر از عبور در ارتفاعات و انتقال دام ها به مکان سرپوشیده، عدم توقف در حاشیه رودخانه‏ ها و مسیل‏ ها با توجه به وقوع بارش ها‏، عایق بندی و محافظت از کندوها در مقابل بارش، عدم تردد ماشین آلات کشاورزی بر روی مزارع را در دستور کار قرار دهند و همچنین شرح وظایف همه ی ادارات و نهادها مشخص و مقرر گردید اقدامات لازم انجام شود.

 

لازم به ذکر استف جلسه ی ستاد بحران شهرستان بردسیر در فرمانداری این شهرستان با حضور اعضا، روسای ادارات و مدیران صنایع شهرستان بردسیر برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار