از شایعه تا واقعیت؛
تدارک ویژه اپوزیسیون به بهانه جشن تولد کیان پیرفلک!

از چند روز پیش از سالگرد تولد کیان پیرفلک، اپوزیسیون اقدام به برگزاری تجمعات مختلف و پوشش گسترده رسانه‌ای کرد به طوری که منوتو تنها در چند ساعت نزدیک به ۶۰ پست اینستاگرامی به بهانه کیان منتشر کرد.
کیان پیرفلک
به گزارش آسمان‌بردسیر، تسنیم نوشت: اپوزیسیون چند روزی است به بهانه سالگرد کیان پیرفلک تدارک گسترده‌ای دیده‌اند. و در خارج از کشور تجمعات متعدد اما کم استقبالی برگزار کردند.

 

 

برای داغ کردن این موضوع چهره‌‌های سرشناس اپوزیسیون از رضا پهلوی گرفته تا بازیگران فراری مانند پرستو صالحی، احسان کرمی و بهارک صالح‌نیا به بهانه تولد کیان پیرفلک پیام تصویری دادند.

 

 

رسانه‌ها و شبکه‌‌های معاند هم تمام برنامه‌های خود را کنار گذاشتند و پرحجم به میدان آمدند اما در این میان وظیفه اصلی به منوتو واگذار شده است، به طوری که در طول چند ساعت نزدیک به  ۶۰ پست اینستاگرامی و ده‌ها مطلب تلگرامی توسط این شبکه بازنشر داده شد.

 

 

اما برنامه داخل کشور ضدانقلاب مرگبار بود؛ پسرعموی ماه منیر مولایی، مادر کیان که در این ماه ‌ها به بهانه های مختلف جنجال هایی به راه انداخته بود، در مراسم روستای پرچستان با خودرو مامورانی که برای تامین امنیت مراسم حضور داشتند را زیر گرفت و افسر پلیس را به قتل رساند.

 


تصاویری از فرزندان ماموری که توسط تروریست ایذه به‌شهادت رسید.

 

پس از این اتفاق مرگبار رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به کمک خانواده کیان سعی کردند با انتشار استوری‌هایی روایت دروغین را از حادثه ارائه کنند(اینجا را بخوانید)

 


استوری نزدیکان پویا مولایی راد و تحریف واقعیت

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار