استاندار کرمان در نشست شورای اداری بردسیر:
توسعه در بردسیر سرعت گرفته است / توسعه به الزاماتی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی نیاز دارد / سرمایه‌گذاری های خوبی انجام شده است

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نتیجه وحدت را در بسیاری از اتفاقات خوب این استان می بینیم، گفت: توسعه در بردسیر سرعت گرفته البته این توسعه به الزاماتی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی نیاز دارد. 
استاندار کرمان
به گزارش آسمان‌بردسیر، ایرنا نوشت: محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در نشست شورای اداری بردسیر با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، ترانزیت و صنعت، افزود: در حوزه صنعت اتفاقاتی خوبی در این شهرستان رخ داده در حالی که بردسیر معدن ندارد اما سرمایه‌گذاری خوبی در آن انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه زمانی زیرساخت ها فراهم شود سرمایه‌گذاری صورت می گیرد، تصریح کرد: این زیرساخت‌ها در شهرستان بردسیر وجود دارد و نتیجه این سرمایه گذاری آمار اشتغال است.

 

استاندار کرمان به آغاز فرایند انتقال مجموعه مشیز به مجموعه گهرزمین اشاره کرد، گفت: با این انتقال مشکل مشیز حل و در راستای رفع گرفتاری ۶۰۰ فرد شاغل این مجموعه اقدامات موثری صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه فولاد، شرکت گهر زمین سرمایه گذاری بزرگی را در بردسیر انجام می‌دهد، تاکید کرد: این اتفاق اشتغال بزرگی در این شهرستان ایجاد خواهد کرد و امیدداریم تا پایان سال آینده این طرح افتتاح شود.

 

فداکار به مشکلات کارخانه گونی بافی بردسیر نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت بنا به دلایلی دچار مشکل شده البته ظرفیت خوبی دارد و می تواند زمینه ساز تولید، و اشتغال باشد در مورد این کارخانه قرار شد مالک کارخانه و اداره کل صنعت پیگیری های لازم را انجام دهد و پای کار بیایند تا مشکلات این واحد صنعتی هر چه سریع تر رفع شود.

 

وی به پیشرفت خوب پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بردسیر اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات مدارس کانکسی گلزار پیگیری های لازم انجام شود.

 

استاندار کرمان همچنین به لزوم پیگیری برای حل مشکل کارخانه قند بردسیر نیز اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه طبق مسئولیتی که داریم مردم از ما توقع خدمت دارند از طرفی فرصت خدمت نعمت الهی است.

 

فداکار تاکید کرد: مردم واقعا بسیار خوب هستند، نوکری مردم به آقایی تمام عالم می ارزد.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید در مقابل مردم تلاش صادقانه و بی منت داشت، ادامه داد: البته مشکلاتی هست و مردم در صورتی که تلاش ما را ببینند، می پذیرند.

 

وی با اشاره به وحدت خوبی که در شهرستان بردسیر وجود دارد، تاکید کرد: وحدت ما مدیران در شهرستان یک ضرورت است البته اختلاف نظر طبیعی است.

 

بردسیر در شرایط مطلوبی قرار دارد

فرماندار بردسیر نیز در این نشست افزود: این شهرستان در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارد و این شهرستان طبق شاخص ها توسعه نشان داده می شود.

 

حمزه وفایی با تاکید بر اینکه توسعه در بردسیر در بستر همدلی اتفاق افتاده است، ادامه داد: این شهرستان خوشبختانه در زمینه امنیت جزو رتبه های برتر استان کرمان است و در اقتصاد و اشتغال نیز یکی از بزرگتر پروژه های کشور در همین دولت کلنگ زنی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بردسیر در ردیف رتبه های برتر استان کرمان در زمینه نهضت ملی مسکن قرار دارد، ادامه داد: در طرح جوانی جمعیت در بردسیر ۱۲۰ قطعه زمین تحویل مردم شد.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبار برای محور بهرامجرد به نگار گذاشته شده است که کار بزرگی است، تاکید کرد: ضریب نفوذ گاز در روستاهای بردسیر افزایش یافته است.

 

استاندار کرمان امروز در سفری یک روزه به بردسیر بعد از بازدید از چند طرح در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار