رونمایی از دروغ‌ ضد انقلاب درباره علت فوت «مریم‌السادات آروین» در سیرجان

رسانه‌های ضد انقلاب بعد از شکست در پروژه سنگین زن، زندگی و آزادی چند وقتی می‌شود که به روایت‌سازی برای «مرگ‌های گزینشی» روی آورده‌اند؛ «مریم‌السادات آروین» جدیدترین گزینه این رسانه‌ها برای خلق روایات خیالی بوده است.
مریم‌السادات آروین
به گزارش آسمان‌بردسیر، فارس نوشت: رسانه‌های ضد انقلاب بعد از شکست در پروژه سنگین زن، زندگی و آزادی چند وقتی می‌شود که به روایت‌سازی برای «مرگ‌های گزینشی» روی آورده‌اند.

 

روز گذشته بی‌بی‌سی فارسی از قول یکی از نزدیکان به خانواده فردی به نام مریم آروین که وکیل ددگستری بوده و بهمن ماه سال گذشته فوت کرده است او را فردی شاد معرفی روایتی خیالی از فوت او ارائه کرده است.

 

اما خبرنگار فارس در کرمان به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد مریم‌السادات آروین یک بار در فروردین سال 1400 با مصرف همزمان 60 قرص مختلف دست به خودکشی زده است.

 

خوشخبتانه این اقدام با تلاش کادر درمان یکی از بیمارستان‌های کرمان منجر به فوت او نمی‌شود.

 

برگه اورژانس در زمان مراجعه به بیمارستان به دلیل مصرف همزمان 60 قرص

در گزارش اورژانس بیمارستان و در بخش سوابق دارویی این فرد داروهایی آمده است که نشان می‌دهد او به بیماری‌های اعصاب و روان و افسردگی مبتلا بوده است و داروهایی نظیر «ازیپیم 20» که ضد افسردگی است استفاده می‌کرده است.

 

برگه سابقه بیماری و مصرف قرص‌های ضد افسردگی توسط مریم‌السادات آروین

مریم‌السادات آروین برای بار دوم نیز در بهمن ماه سال گذشته دست به خودکشی می‌زند که این‌بار متأسفانه منجر به مرگ او می‌شود.

 

برگه اورژانس در زمان مراجعه دوم به بیمارستان در بهمن ماه که منجر به فوت شده است

 

همانطور که از تصویر بالا مشخص است تشخیص اولیه متخصصان اورژانس (Poisoning) بوده است. در پایگاه آموزشی سازمان نظام پزشکی در تعریف عبارت Poisoning آمده است: به هرگونه اختلال در عملکرد و یا ساختار ارگانیسم زنده که در اثر ورود ماده سمی ایجاد شود، مسمومیت گویند.

 

رییس حفاظت و اطلاعات کل دادگستری استان کرمان سیرجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تأیید اقدام به خودکشی مریم آروین در سال 1400 اظهار کرد: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل  مصرف دارو داشته است.

 

محسن نیک ورز در تشریح ماجرای دستگیری وی گفت: مریم السادات آروین از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.

 

وی افزود: آروین در اولین روز اغتشاشات سیرجان نیز حضور داشت است. این فرد پنجم آذرماه سال جاری بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد می‌شود.

 

رییس حفاظت و اطلاعات کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار 17 بهمن با مصرف زیاد دارو به زندگی خود پایان داده است.

 

وی در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی‌ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه‌های دروغ‌پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد.

 

به گزارش فارس و بر اساس نتایج پژوهشی که سال گذشته مرکز افکار سنجی خبرگزاری فارس از صحت اخبار و اطلاع‌رسانی رسانه‌های ضد انقلاب انجام داد 5 رسانه‌ شاخص در بازه زمانی 23 شهریور تا 9 آبان (46 روز) بیش از 38 هزار دروغ را درباره حوادث اغتشاشات سال گذشته منتشر کرده‌ بودند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار