فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد؛
لزوم همکاری همه نهادها و مسئولان برای تامین و حفظ امنیت استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برای تامین و حفظ امنیت همه دستگاه‌ها، نهادها و مسئولان باید دست به دست هم بدهیم تا خدمت خوبی به مردم داشته باشیم.
ناصر فرشید

به گزارش آسمان‌بردسیر، سردار ناصر فرشید در مراسم معارفه خود اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید راه شهدا را ادامه دهیم و در تامین امنیت و خدمت به مردم که یک توفیق و نعمت الهی است، تلاش کنیم.

 

وی افزود: امیدوارم من و همکارانم بتوانیم تلاش بیشتری داشته و همراه مسئولان و پیشکسوتان، خدمت بیشتری به مردم فهیم استان کرمان ارائه کنیم و عهد می‌بندم با همکاران در کنار سایر مسئولان تا پای جان از هیچ کوششی دریغ نکنم.

 

فرشید بیان کرد: به خود می‌بالیم که لباس مقدس سربازی را در کسوت پلیس به تن کرده و خدمتگزار مردم هستیم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به فرموده مقام رهبری، تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد، نیروی انتظامی و پلیس است و تکلیف روشن است. برای تامین و حفظ امنیت همه دستگاه‌ها، نهادها و مسئولان باید دست به دست هم بدهیم تا خدمت خوبی به مردم داشته باشیم.

 

به گزارش ایسنا، دکترمحمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با همدلی مسئولان، در استان کمترین مسائل را داریم، افزود: از خدمات فرماندهان سابق انتظامی استان قدردانی می‌کنم.

 

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات استان کرمان، کویر است که انتظار است مرکز، امکانات رصد و پایش در منطقه را تامین کند ضمن اینکه ظرفیت‌های اقتصادی استان در کنار آن می‌تواند موثر باشد.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در زمینه ساماندهی اتباع، طرح در مجلس تمام شده و منتظر صحن است و یکی از مشکلات مهم امنیتی اجتماعی استان کرمان، اتباع است که موجب نگرانی شده است.

 

پورابراهیمی در پایان از فرمانده کل انتظامی کشور درخواست کرد: رده حفاظتی برای گلزار شهدای کرمان تعریف شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار