آقایان رئیسی، قالیباف و اژه‌ای! اقتدار را اینجا نشان دهید؛
یک نکته درباره ماجرای عجیب براندازی به نام سلاح‌ورزی

سرانجام تکیه پرحاشیه و غیرقابل توجیه حسین سلاح ورزی بر کرسی ریاست اتاق بازرگانی عجیب است.
سران قوا

به گزارش آسمان‌بردسیر، تسنیم نوشت: تا چند روز دیگر نزدیک به یک ماه از تکیه پرحاشیه و غیر قابل توجیه حسین سلاح ورزی بر کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران می‌گذرد. ابعاد ماجرا کاملاً شفاف و روشن است و در عین حال، سرانجام آن تا به امروز کاملاً عجیب است.

 

استعلام هیچ یک از دستگاه‌های امنیتی- اطلاعاتی کشور درباره صلاحیت سلاح‌ورزی مثبت نیست. برای همه اثبات شده است که او طرفدار پنهان و آشکار براندازی نظام با مواضع مشخص و معین است. حقایق موجود آشکارا مسیر مواجهه با او را مشخص کرده و به نظر نمی‌رسد مسأله ابطال انتخابات و ممانعت از حضور فردی که مواضع‌اش به معنای واقعی و تام کلمه فرقی با عناصر ضد انقلاب ندارد، موضوع پیچیده‌ای باشد. اما محقق نشدن برکناری او در طول یک ماه اخیر، ابهامات و قضاوت‌های افکار عمومی درباره عملکرد دستگاه‌های مسئول را افزایش داده است.

 

نطق‌های جسته و گریخته و البته محتاطانه و کلی‌گویانه برخی مقامات مسئول دولتی درباره این انتصاب راه به جایی نبرده و موجب تألم خاطر مردم و به خصوص نیروهای انقلاب شده است. بار دیگر یک ماجرای جدید، مصداقی برای سنجش صداقت مقامات مسئول در حفاظت از نظام و هنجارها و خطوط قرمز آن شده است و تعلل‌های صورت گرفته و توضیحات پرلکنت برخی مسئولان درباره ماجرا موجب شده که شائبه‌های بدی پیرامون موضوع شکل بگیرد.

 

آقایان رئیسی، قالیباف و اژه‌ای! امروز از آن زمان‌هایی است که کاملاً در کانون ارزیابی و مطالبه مردم ایران درباره حل و فصل معقول و مقتدرانه ماجرای سلاح ورزی قرا دارید. مردم و بخصوص نیروهای انقلاب می‌بینند و قضاوت می‌کنند که آیا با فردی که رسماً ضدانقلاب است و حالا در راس نهادی قرارگرفته که در مهمترین جلسات اقتصادی کشور حاضر است، برخورد قاطعی می‌کنید یا خیر؟ ارزیابی در این باره خیلی سخت نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار