استاندار کرمان: مانع‌زدایی نیاز مهم بخش سرمایه‌گذاری استان است

استاندار کرمان با اشاره به فعال شدن ظرفیت‌های این استان گفت: نیاز مهم سرمایه گذاری در استان مانع‌زدایی است و همه فارغ از نگاه‌های بخشی و جزیره‌ای باید به سرمایه‌گذاری کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار روز چهارشنبه در ویژه برنامه مردان آسمانی گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت افزود: بهبود معیشت مردم مستلزم ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری است که نیاز به ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری داریم، خیلی اوقات سرمایه گذار وجود دارد اما فضای مطلوب برای این مهم وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بهبود رتبه کسب و کار و افزایش سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان و غیره نتیجه ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.

استاندار کرمان اظهار داشت: هفته دولت زمان مناسبی است تا تلاش های یک ساله دولت بیان شود، البته تمام تلاش های صورت گرفته شاید قابل مشاهده نباشد، مانند تلاش های بسیار زیادی که در حوزه امنیت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مانند اتفاقی که اخیرا در استان کرمان رخ داد و بلای بزرگی از کشور و کرمان دور شد لذا گاهی مردم خیلی در جریان سختی ها نیستند و در حد خبر در مورد برخی مسائل می شنوند.

فداکار با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف بیان کرد: خوب است مردم این تلاش ها و دستاوردها را ببینند و اقدامات به مردم گفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته اگر اتفاقی افتاده محصول همین نگاه است و آمار خوب استان نتیجه تلاش دسته جمعی بوده که باید از همه مدیران، متخصصان، کارگران و همه تشکر کنیم.

استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: عمر دولت شهید رجایی و باهنر تقریبا یک ماه بود، اما از دوره های درخشان جمهوری اسلامی محسوب می شود.

ویژه برنامه مردان آسمانی گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت با حضور حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار