رئیس کل دادگستری استان کرمان:
در صورت حل مشکلات حقوقی پروژه‌های گهرزمین در بردسیر، زمینه اشتغال ۵۰۰۰ نفر فراهم می‌شود

 رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع تولید استان در بردسیر برگزار و به مشکلات حقوقی و موانع توسعه پروژه‌های فولادی شرکت گهرزمین رسیدگی شد.
کارخانه فولاد گهرزمین در بردسیر
به گزارش آسمان‌بردسیر، ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع تولید استان در شهرستان گفت: با رفع موانع و راه‌اندازی خط تولید کارخانه فولاد گهرزمین در بردسیر پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال حدود ۵۰۰۰ نفر فراهم شود.

 

وی بیان کرد: تولید ورق فولادی در استان مورد نیاز است و ان‌شاءالله با همتی که در این سایت صنعتی وجود دارد، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی خط تولید این کارخانه خواهیم بود.

 

حمیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورق فولادی محصول استراتژیک بوده و متاسفانه در حال حاضر وارداتی است،‌ راه‌اندازی خط تولید این محصول موجب ارزآوری می‌شود و برای ساخت اتومبیل در کارخانجات ماشین سازی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: امیدواریم در استان کرمان با راه‌اندازی این مجموعه گام مهمی در زمینه خودکفایی تولید ورق‌های فولادی برداریم.

 

وی با اشاره به درخواست تامین اراضی موردنیاز فولاد بردسیر، گفت: در گذشته مسئولان استان تصمیماتی راجع به رفع مشکلات این مجموعه گرفته و رای نهایی به نفع این شرکت صادر شده بود که لازم است بوسیله امور اراضی، منابع طبیعی و سایر مراجع مرتبط اجرایی شود.

 

حمیدی تصریح کرد: در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب شد که این شرکت اراضی مورد نیاز خود را از طریق قرارداد اجاره در اختیار بگیرد و همزمان امکان به نتیجه رساندن پروژه‌های خود را داشته باشد.

 

لازم به ذکر است، ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع تولید در استان کرمان با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان کرمان، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان در سایت شرکت سنگ آهن گهرزمین بردسیر برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار