زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
باید از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش‌های دینی استفاده کنیم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید نگاه علمی به طراحی و مهندسی فرهنگی فضای مجازی داشته باشیم و تلاش کنیم از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش‌های دینی استفاده کنیم.
فضای مجازی
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، دکترمحمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در حاشیه یادواره شهدای منطقه محله شهر کرمان با گرامیداشت یاد شهدا از جمله شهیدان دکترمحمدجواد باهنر و حجت‌الاسلام علی ایرانمنش اظهار کرد: دغدغه و تمرکز فعالیت‌های این شهیدان والامقام در حوزه تعلیم و تربیت بود و در زمان خود بسیار موفق و موثر عمل کردند.

 

وی رسالت امروز نخبگان فرهنگی و دانشگاهی را نقش آفرینی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: باید نگاه علمی به طراحی و مهندسی فرهنگی فضای مجازی داشته باشیم و تلاش کنیم از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش‌های دینی استفاده کنیم.

 

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و استکبارستیزی شهیدان بیان کرد: بر این باوریم که ما می‌توانیم با اتحاد و همدلی و با عقلانیت و صلابت، بر همه مشکلات از جمله چالش‌های اقتصادی فائق آییم و این کلام گهربار شهید باهنر را به یاد داشته باشیم که “هر چه دشمن بیشتر نیشش را باز کند احساس ملّت ما بر انگیخته تر و سر سختی و مقاومتش بیشتر می‌شود”.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار