کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان:
گرد و غبار شمال و شرق کرمان را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: افزایش غلظت گرد و غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمالی، شرق و جنوب شرق این استان از عصر امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود و تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
هواشناسی کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گرد و غبار پیش بینی شده بیشتر در مناطق یاد شده و به ویژه شهرستان های فهرج، ریگان و زهکلوت مشاهده می شود.

 

وی اظهار داشت: اختلال تردد در محورهای مواصلاتی شهرهای شمالی و جنوب شرقی استان کرمان را طی رخداد پدیده گرد و غبار شاهد خواهیم بود لذا توصیه می شود با توجه به شرایط جوی، افراد به ویژه کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و ریوی از تردد در فضای باز طی مدت زمان طولانی خودداری کنند و فعالیت ورزشی سنگین انجام ندهند.

 

سلاجقه با تاکید بر اینکه مردم پیش از تردد در جاده ها از وضعیت راه ها مطلع شوند تصریح کرد: میزان شدت گرما در مناطق شرقی و جنوبی استان کرمان از فردا عصر کاسته می شود.

 

وی گفت: غیر از شهرهای شمالی، شرقی و جنوب شرقی مابقی شهرهای استان کرمان طی روزهای آینده با پدیده افزایش ابر روبرو خواهند بود.

 

اداره کل مدیریت بحران کرمان نیز با تایید این خبر اعلام کرد طی بروز پدیده گرد و غبار احتمال وقوع توفان شن در شرق این استان و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی کرمان به استان های یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار