مدیرکل کمیته امداد استان کرمان:
ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام ماه رمضان خبر داد و گفت: خیران با هر مبلغی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.
طرح اکرام ایتام

به گزارش آسمان‌بردسیر، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و شعبان مردم عزیز استان کرمان همراهی و همکاری خوبی با کمیته امداد استان در بحث اطعام مهدوی و افطاری و سبدهای غذایی و طرح اکرام ایتام داشتند، اظهار داشت: بیش از 115 هزار خانواده در سراسر استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که شامل حدود 280 هزار نفر می‌شود.

 

وی از ثبت‌نام بیش از 2 هزار و 400 نفر در طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: 27 هزار و 890 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان قرار دارند که توسط بیش از 72 هزار حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه 51 هزار دانش‌آموز کرمانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: اگر این حمایت‌ها نبود این دانش‌آموزان از تحصیل باز می‌ماندند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار دانشجو و 284 طلبه نیز تحت پوشش کمیته امداد تحصیل می‌کنند که حدود 400 نفر از آنها از نخبگان درسی هستند، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و تقویت حس همدلی در جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

 

عسکری‌نژاد گفت: خیران با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار