معاون استاندار اعلام کرد:
بیش از ۲ هزار هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن کرمان تامین شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: با توجه به طرح مسکن مهر در سال‌های گذشته، بخش اعظمی از زمین‌های دولتی صرف شده و در طرح فعلی تا امروز ۲هزار و ۲۰۰ هکتار زمین تامین شده و ۸۰۰ هکتار منتظر تصویب در شوراهاست که با تصویب آنها کل زمین مورد نیاز متقاضیان برنامه حمایتی دولت، تامین می‌شود. 
مسکن ملی کرمان
به گزارش آسمان‌بردسیر، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان نوشت: سیدمصطفی آیت اللهی موسوی گفت: سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن حدود ۱۵۰ هزار واحد است.

 

وی به تخفیف حداقل ۳۰ درصدی پروانه ساخت در طرح نهضت ملی مسکن و مشوق‌های ایجاد شده در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در بافت فرسوده، مزایا و مشوق‌هایی برای ساخت داده می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها، آماده‌سازی زمین‌های بکر تامین شده را هزینه‌بر خواند و بر آورده متقاضیان در ابتدای کار تاکید کرد و گفت: براساس آخرین مصوبات، مقرر شد هزینه زیرساخت‌ها به صورت یک سوم از طریق وزارت راه و شهرسازی، استان و دستگاه خدمات‌رسان تامین شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از پیگیری مشکلات مجموعه بلدالامین شهر کرمان خبر داد و گفت: اراضی این طرح متعلق به ستاد اجرایی است که تفکیک آن انجام شده و در نشستی که به زودی با مجری طرح برگزار می‌شود تعیین تکلیف نهایی انجام و به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

 

تاخیر در احداث مسکن مجموعه بلدالامین شهر کرمان طی ماه‌های اخیر سبب بالا گرفتن اعتراض‌ها شده بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار