|فجرانقلاب| حجت الاسلام تقوی در جمع راهپیمایان کرمانی:
مایه اصلی انقلاب عاشوراست/ جهاد تبیین؛ ابزار مقابله با جنگ شناختی شمنان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از عاشورا کمک می گیرد و اگر تا امروز مردم پای این انقلاب ایستاده اند به دلیل این است که مایه های این انقلاب عاشورایی است و عاشورا این انقلاب را بیمه کرد.
تقوی در جمع مردم کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در جمع راهپیمایان کرمانی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: تاریخ درس های مفیدی را به ما می آموزد و رمز و رازهای پیروزی ها و شکست ها را نشان می دهد و بخش قابل توجهی از آیات قرآن مربوط به سرگذشت پیشینیان است. از تاریخ می توان عبرت گرفت.

 

وی با یادآوری تاریخ انقلاب، ادامه داد: تاریخ انقلاب فصل های مختلفی دارد و فصل های آن با یکدیگر تفاوت هایی دارند و اندیشه و تفکر انقلابی یکی از فصل های انقلاب است و این مهم باعث تحول و به صحنه آوردن مردم می شود.

 

تقوی به تبیین نقش مردم در انقلاب پرداخت و در ادامه به خاطرات خود از زمان انقلاب اظهار کرد: شعارهای مردم ما در زمان مبارزات انقلابی برگرفته از قرآن و فرهنگ اسلامی بود.

 

وی ادامه داد: یکی از شعارهای آن موقع “نهضت ما حسینی است” یا “حسین حسین شعار ماست…” بود و این شعار هویت انقلاب را معرفی می کند و فرهنگ عاشورا را منعکس کرده است.

 

مایه های این انقلاب عاشورایی است و عاشورا این انقلاب را بیمه کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: این انقلاب از عاشورا کمک می گیرد و اگر تا امروز مردم پای این انقلاب ایستاده اند به دلیل این است که مایه های این انقلاب عاشورایی است و عاشورا این انقلاب را بیمه کرد.

 

وی از نقش رهبری در پیروزی انقلاب سخن به میان آورد و اظهار کرد: مردم حجت می خواهند، قدرت ولایت و ایمان است که مردم را به میدان جنگ می کشد و مردم با دعوت و حکم نایب امام زمانشان به میدان می آیند؛ در اوایل جبهه ملی و نهضت آزادی مردم را به سمت مصدق سوق می دادند و منافقین مردم را به سمت طالقانی می کشاندند و به او می گفتند که پدر طالقانی اما مردم به میدان آمدند و همه این مسائل را خنثی کردند و مردم با شعارهای خود اعلام کردند که پای رهبری ایستاده اند.

 

تقوی بیان کرد: در اتفاقات اخیر کشور دیدیم رهبری را نشانه گرفته بودند زیرا می دانند که هدایت های رهبری سوریه، لبنان و … را از گیر اشرار بین المللی و داعش نجات داد و یکی از فرزندان استان کرمان فرماندهی میدان را برعهده گرفت و جبهه مقاومت را شکل داد و فاطمیون، حشدالشعبی و … را دور هم جمع کرد و کمر داعش و مدافعینشان را شکست و این با هدایت های رهبری و فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

 

یکی از مایه های انقلاب اسلامی ما، ظلم ستیزی است

وی تصریح کرد: یکی از مایه های انقلاب اسلامی ما، ظلم ستیزی است و با ظالم باید روبرو شد و سمبل ستمگری در دنیا آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمن اصلی اسلام و پیامبر، آمریکا و اسرائیل جنایتکار است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری شعارهای اوایل انقلاب اظهار کرد: “حزب الله” اصطلاحی است که در زمان انقلاب تولید شد، برخی ها می خواستند که انقلاب را مصادره کنند و حزب الله یک جریان انقلابی در متن انقلاب شد.

 

وی به تحلیل شعار “نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” و “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” پرداخت و اظهار کرد: در اوایل انقلاب به دنبال تعدیل ارتش بودند اما مردم به خیابان آمدند و شعار دادند که مردم فدای ارتش و ارتشیان نیز شعار می دادند ارتش فدای ملت.

 

تقوی در خصوص فرهنگ شهید و شهادت نیز مطالبی گفت و تصریح کرد: دشمن از توطئه دست برنداشته و هر روز توطئه ای در کشور ما رقم می زند و به دنبال تسخیر ذهن جوانان در فضای مجازی هستند و امروز در جنگ فرهنگی و شناختی قرار داریم که باید با جهاد تبیین با آن مقابله کرد و از تسخیر اذهان و افکار جوانان و نوجوانان جلوگیری کنیم.

 

وی با اشاره به 43 سال توطئه های دشمن خطاب به آنها گفت: ” کوه ما سینه ما، ناخن ما تیشه ما/ همچو فرهاد بُوَد کوه‌کنی پیشه ما.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار