|فجرانقلاب| رییس کل دادگستری کرمان:
مردم خودشان بزرگترین محافظ و نگهبان این نظام و انقلاب هستند

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه حضور مردم در این راهپیمایی پیام های مهمی دارد، گفت: پیام این حضور مردم برای دوستان انقلاب، پیام امید و حضور همیشگی و گسترده در این راهپیمایی‌ها و پشتوانه بودن مردم از این نظام جاودانه اسلامی است و اینکه هیچگاه مردم پشت نظام را خالی نمی‌کنند.
حمیدی دادگستری کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این است که توطئه‌ها و نقشه‌های آنان برای جدا کردن مردم از این نظام و انقلاب شکست خورده است و در آینده هم شکست می‌خورد.

 

وی ادامه داد: دشمنان مطمئن باشند این نظامی هست که مردم خودشان آن را به وجود آوردند و هزینه‌های این نظام را تا امروز پرداخت کرده‌اند؛ به طور قطع این مردم خودشان بزرگترین محافظ و نگهبان این نظام و انقلاب هستند.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ و رشید ایران به این راهپیمایی بزرگ و سراسری آمدند تا یک بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام بزنند.

 

دست خداوند با جماعت است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز در این مراسم اظهارداشت: مردم کرمان با تاسی به‌ مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر حفظ و حراست از این حَرَم و پایبندی به آرمان‌های شهدا حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دارند.

 

مهدی بخشی ادامه داد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این برهه حساس نشان می‌دهد، همچنان پایبند به ارزش‌ها و پشتیبان این نظام هستند و تا آخر پای این نظام ایستاده‌اند و استکبار نمی‌تواند چشم‌طمع به این نظام داشته باشد.

 

وی اظهارداشت: این حضور باشکوه و حماسی مردم کرمان در راهپیمایی امروز نشان داد، دست خداوند با جماعت است؛ ما در این مقطع کنونی به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌ایم تا نشان دهیم پشت نظام اسلامی و ارزش‌ها و با ولایت هستیم تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان (عج) برسانیم.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار