معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در جمع مردم کرمان؛
نقش شهید سلیمانی در عملیات طوفان الاقصی کاملا مشهود است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات طوفان الاقصی نشانه بزرگی رزمندگان عزیز ما در جبهه مقاومت و در فلسطین و غزه است و نقش حاج قاسم در این تحولات کاملا مشهود است.
کودکان غزه

به گزارش آسمان‌بردسیر، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از مردم مطلوم غزه و جبهه مقاومت اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی با طراحی و هوشمندی دقیق و بر پایه و زیست بوم مقاومت فلسطین در مقابل دشمنان قسم خورده اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان حماس در فلسطین توانستند به تنهایی اسرائیل، آمریکا، انگلیس و نظام سلطه را به شکست کشانده و آنها را زمین‌گیر کنند، گفت: در عملیات طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی و حماس خود طراحی، مدیریت و فرماندهی عملیات را انجام دادند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه اتفاقات اخیر غزه به یکباره رخ نداد، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها طی ۷۵ سال اشغالگری، مردم مظلوم فلسطین را قتل عام کردند و از سرزمین مقدسشان فراری دادند.

 

سردار معرفوی اضافه کرد: مردم فلسطین که ۷۵ سال در جنگ هستند،یک طوفان و یک عملیات جدید را طراحی کردند تا دنیا را که مساله فلسطین را فراموش کرده بود، بیدار و آگاه کند و نگذارد عادی سازی بوجود آید و فلسطین محو شود.

 

وی با اشاره به دفاع مردم فلسطین از رزمندگان مقاومت ادامه داد: هر چند صهیونیست‌ها مساجد، بیمارستانها و تجمعات را هدف قرار دادند تا به زعم آنها مردم غزه از حمایت رزمندگان دست بردارند، ولی مردم پشت رزمندگان خود ایستادند.

 

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور گفت: اسراییلی ها طی این مدت ۴۶ خبرنگار را شهید کرده اند که صدای مردم غزه به دنیا نرسد، آنها چهار هزار کودک را شهید کردند و گذرگاه‌ها را باز نکردند، اما مردم فلسطین همچنان مقاومت کردند.

 

سردار معروفی با بیان اینکه صحنه گردان اصلی این جنگ آمریکا است، گفت: رییس جمهور فراموش‌کار آمریکا سراسیمه خود را به سرزمین‌های اشغالی رساند و علاوه بر جلسه سیاسی، جلسات نظامی و مدیریت فرماندهی داشت و حتی ماشین آلات نظامی و ضد شورش به منطقه آوردند.

 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که سال گذشته می‌خواستند انقلاب را به قهقرا ببرند و شکست دهند، پس از یک سال به ایران پیغام می‌دهند که به حماس و حزب الله بگویید خویشتنداری کند و منافع آنان را تهدید نکند و دیدیم که چگونه دستتان جلوی ایران بزرگ دراز شده است.

 

معاون هماهنگ کننده بسیج افزود: در ۴۵ سال انقلاب اسلامی مردم کرمان یک عقبه بزرگ به نام حاج قاسم سلیمانی دارند که به عنوان یک کرمانی مایه عزت بشریت است و مردم کرمان با این شهید در دنیا شناخته می‌شوند و کرمان امروز جهانی است.

 

سردار معروفی تاکید کرد: حاج قاسم نگاه جهان اهل سنت به حقیقت انقلاب اسلامی و شیعه را عوض کرد و امروز شعار اسماعیل هنیه در تشییع پیکر این فرمانده بزرگ در دانشگاه تهرانکه می گفت”شهید سلیمانی، شهید قدس” است، برای همه در دنیای اسلام ملموس است.

 

وی اظهار کرد: آمریکا به زعم خود سردار سلیمانی را حذف کرد چون فکر می کرد با این اقدام همه چیز تمام می‌شود اما به گفته رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک تر است.

 

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان ادامه داد: انشقاق قومی، مذهبی و انشقاق بین مردم و حاکمیت طرح و برنامه دشمن است و نباید نگذاریم این انشقاق در ایران رخ دهد البته قبول داریم که مشکلات اقتصادی، معیشتی و مسکن وجود دارد اما عزت، شرف و بزرگی ما چیز دیگری است که باید کاملا از آن مراقبت کنیم.

 

سردار معروفی اظهار داشت: امسال سالگرد شهید عزیز و بزرگوار حاج قاسم سلیمانی باید در ایران و کرمان متفاوت باشد، زیرا دیدید که دنیا چطور این شخصیت کم نظیر اسلام را بالای دست گرفت و اندیشه او را به نمایش گذاشت،

 

وی افزود: جبهه مقاومت و مظلومان فلسطین و غزه منتظر هستند تا ببینند در ایران اسلامی در سالگرد سردار مقاومت چگونه آنان را حمایت می کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان تاکید کرد: در مراسم سالگرد سردار سلیمانی باید کرمان حرکت دهنده ایران و جهان اسلامی باشد و امسال این حرکت بزرگ مردمی را برای دلگرمی به جبهه مقاومت پاس بداریم.

 

سردار معروفی بیان کرد: اجلاسیه زنان شهید جبهه مقاومت را با حضور خانواده‌های زن جبهه مقاومت سراسر دنیا در ایران و کرمان برگزار می کنیم که این رویداد، برنامه‌های امسال سالگرد شهید سلیمانی را متفاوت کرده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار