کرمانی امام جمعه بردسیر:
نور خدا با قرآن سوزاندن و توهین کردن به حرمت مقدس پيامبر اكرم(ص) خاموش نخواهد شد

امام جمعه بردسیر گفت: نور خدا با یک قرآن سوزاندن و توهین کردن به حرمت مقدس پيامبر اكرم(ص) خاموش نخواهد شد و اين لكه ننگ براي خودشان است كه در ادوار تاريخ باقي خواهد ماند.
کرمانی امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های این هفته ی نماز جمعه شهر بردسیر ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه عید سعید غدیرخم، عید امامت و ولایت و بزرگترین عید انسانیت و بشریت را به همه شیعیان و نمازگزاران تبریک و تهنیت گفت و افزود:  در یک روز فرخنده جمعه غدیری قرار گرفته ایم که دو عید جمعه و عید بزرگ غدیر با هم متقارن شده اند و در تبیین این عید شریف، تنها کسانیکه پدید آورنده غدیر می باشند، می توانند آن را تعریف نمایند که همانا خدا، پیغمبر و اهل بیت(ع) می باشند.

 

خطیب جمعه بردسیر نام دیگر این روز را روز جدایی خواند و تصریح کرد: در روزی که تفکیک حق و باطل نمایان شد و روزی که جدا کننده خوبیها و بدیها و جدا کننده مومنان واقعی از منافقین و مشرکین می باشد.

 

وی روز غدیر را روز بزرگ و عظیم الشأنی دانست که روز فرج و گشایش است و هم چنین از این روز به عنوان روز تبیین و جدایی پیمان از نفاق نیز نام برد و افزود: خط میان جبهه حق و باطل و مدعیان دروغین در این روز مشخص می شود و روز روشنگری و جدایی حق از باطل است.

 

حجت الاسلام کرمانی با بیان معرفی شیعه در كلام شهید مطهری گفت: شیعه کسی است که حضرت علی(ع) را مشایعت کند و این بدان معناست كه در تمامی حوزه های مختلف، آن امام بزرگوار را همراهی و مشایعت کنیم و باید مشایعت در عمل، كردار و زندگانی ما افتاق افتد و این همراهی، فقط لسانی نباشد.

 

وی با اشاره به ۲۱ تیرماه، سالروز فاجعه مسجد گوهر شاد و کشتار تعداد بسیار زیادی از مردم بی گناه، تصریح كرد: در كل تاریخ بشریت، دشمنان همیشه به دنبال حجاب ستیزی بوده اند.

 

خطیب جمعه بردسیر با تاكید بر اینكه كشف حجاب زمان رضا خان هم به صورت تدریجی و با وارد شدن فرهنگ غرب در ایران و پشتیبانی عده ای ناآگاه از این فرهنگ غربی اتفاق افتاد، گفت: این شیوه یکی از حربه های همیشگی دشمن بوده است و باید بگوییم كه حجاب محدودیت نیست و اگر خداوند حجاب را برای بانوان قرار داده است برای محصور شدن بوده و نه محدودیت، و حکم حجاب برای محدود کردن زن نیست بلکه بخاطر حفظ عصمت و لطافت زن از دست نامحرمان و افراد سود جو می باشد، اما این عقیده بر خلاف عقاید دشمن می باشد و در این راستا، تمام كارشكنی های دشمن برای برداشته شدن حجاب و لكه دار كردن عفت و صلابت بانوان ایران می باشد.

 

حجت الاسلام كرمانی با محكوم كردن هتك حرمت به ساحت مقدس قرآن، توسط غرب و كشور سوئد، گفت: غربیان افسارگسیخته به دلیل اینكه، اسلام و حقانیت قرآن در حال گسترش می باشند به هر عمل قبیحی دست می زنند تا جلوی گسترش اسلام را بگیرند اما این عقیده و تفكر را به گور خواهند برد زیرا، نور خدا با یک قرآن سوزاندن و توهین کردن به حرمت مقدس پیامبر اكرم(ص) خاموش نخواهد شد و این لكه ننگ برای خودشان است كه در ادوار تاریخ باقی خواهد ماند.

 

وی در اشاره به خروج منافقین از كشور آلبانی گفت: در کشور آلبانی ضربه سنگینی به گروه منافقین که جزو منضجرترین گروه ها می باشند، وارد شده است و تمام این اتفاقات، بر اساس بركات خوبی بوده كه در راستای بهبود رابطه ایران با عربستان در منطقه رخ داده است و این ارتباط باعث قطع شدن كمك مالی به گروه منافقین و نهایتاً با خروج آنها از كشور آلبانی همراه شده است. آنها باید تقاص خون شهیدان تروری، که بی گناه توسط افراد مزدورشان ریخته شده است را بدهند و جوابگوی اعمال زشت خود باشند.

 

خطیب جمعه بردسیر در اشاره به اعتراضات بی سابقه نیم قرن گذشته در فرانسه گفت: بیشترین خشونت را پلیس فرانسه نسبت به مردم خودشان و اعتراض کنندگان دارند و این کار خداست، زیرا همان كسانی كه در اغتشاشات سال گذشته ایران، حامی براندازها و لیدرهای اغتشاشات در ایران بوده اند، هم اكنون با گذر زمان، تمام این اتفاقات برگشت خورده و به خودشان رسیده است، در حالیكه اعتراضات آنها قابل قیاس با اغتشاشات ما نیست و عمق فاجعه ماجرا بیشتر از آن چیزی است كه در حال حاضر رسانه ای شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار