رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان خبر داد؛
با توجه به شدت وزش باد وقوع طوفان محتمل است

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طبق پیش‌بینی‌ها از روز جمعه این هفته وزش باد نسبتا شدید تا شدید در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
طوفان در کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان در گفت‌وگو با  ایرنا گفت: وزش باد شدید تا نسبتا شدید که از روز جمعه در استان کرمان آغاز می‌شود تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: به دلیل شدت وزش باد، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا طی روزهای جمعه تا یکشنبه احتمال اختلال در تردد خودروها و انواع وسایل نقلیه در مسیرهای ارتباطی استان کرمان به استان‌های همجوار وجود دارد.

 

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: با توجه به شدت وزش باد وقوع طوفان محتمل است از این رو گروه‌های حساس(بیماران قلبی، ریوی و سالمندان) از حضور در فضاهای باز طی روزهای پیش‌بینی شده خودداری کنند.

 

وی تصریح کرد: فعالان ساخت و ساز و عمران مناطق درگیر طوفان نیز اقدامات پیشگیرانه از قبیل مقاوم سازی سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و سازه‌های گلخانه‌ای را در دستور کار قرار دهند.

 

حبیبی گفت: دمای شهر کرمان نیز امروز در خنک‌ترین ساعت به حداقل هفت درجه و در گرمترین ساعات به ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار