مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛
اختصاص بیش 600 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی به استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: بیش ۶۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل ۱۶۶ پروژه نیمه تمام آموزشی استان در سفر استانی ریاست جمهوری به کرمان اختصاص داده شد.
رضایی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش باید در راس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

 

وی به تحصیل بیش از 680 هزار دانش‌آموز در حدود 5 هزار و 800 مدرسه در استان کرمان، اشاره کرد و افزود: بیش از نیمی از مردم با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند و این سرمایه ارزنده برای نظام تعلیم و تربیت استان است که مردم و مسئولان نسبت به آموزش و پرورش دغدغه دارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اختصاص بیش هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، گفت: اختصاص اعتبار به آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است.

 

وی با بیان اینکه 166 پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد از اختصاص بیش 600 میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه‌های در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و تاکید کرد: تخصیص این اعتبارات باید انجام شود.

 

رضایی با اشاره به تصویب طرح ارتقای میانگین سرانه فضای آموزشی استان به میانگین سرانه آموزشی کشور در شورای آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تحقق این مهم انکارناپذیر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به سهم پایین آموزش و پرورش استان از اعتبارات استانی نسبت به سایر استان‌های کشور، بر اختصاص اعتبارات استانی جهت تکمیل پروژه‌های استانی تاکید کرد.

 

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت اردوگاه بین‌المللی دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی در شهر کرمان، گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی ویژه بیش از 13 هزار دانش‌آموز کرمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شده که تکمیل این اردوگاه جهت اسکان دانش‌آموزان در سطح بین‌المللی و کشوری ضروری است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار