حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان:
استان کرمان برای هرگونه سرمایه گذاری جهت انتفاع بازنشستگان کشوری آمادگی کامل دارد

حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان گفت: استان کرمان برای هرگونه سرمایه گذاری جهت انتفاع بازنشستگان کشوری آمادگی کامل دارد.
حسن پور نماینده

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی واموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان نوشت: شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه کانون های بازنشستگی استان کرمان و در حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مجمع نمایندگان استان آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری با صندوق بازنشستگی کشوری در استان را دارد.

 

 
حسن پور افزود: آمادگی کامل داریم با در اختیار گذاردن زمین مناسب و تشکیل تعاونی های مسکن در کرمان و شهرستانها مشکل مسکن بازنشستگان،فرزندان و نوادگان ایشان را حل کنیم.
 
 
 
نماینده سیرجان گفت: ایجاد مراکز فرهنگی و سلامت محور باید در دستور کار قرار بگیرد و برنامه ریزی در خصوص دهکده سلامت در جای خوش آب و هوای استان برای بازنشستگان رابرنامه ریزی نمایید ، تا با حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی این مجموعه آغاز گردد.
 
 
 
نماینده سیرجان و بردسیر ابراز داشت: بایستی برای افزایش درآمد بازنشستگان برنامه ریزی کرد؛ ایشان فرصت استفاده از انرژی های خورشیدی و نصب پنل خورشیدی بر بام منازل را فرصتی مناسب برای کسب درآمد از فروش برق اعلام کردد و گفت:این شیوه درآمد زایی نیز می تواند به افزایش درآمد مردم و کمک به تولید برق و رفع مشکل کمبود برق کمک شایانی نماید.
 
 
 
در این جلسه هریک از روسای کانون های بازنشستگی مطالب و مطالبات خود را در خصوص مسائل و مشکلات بازنشستگان بیان داشتند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار