رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:
با رضایت اولیای دم چهار محکوم به قصاص در بردسیر از اعدام رهایی یافتند

چهار محکوم به قصاص شهرستان بردسیر با اعلام رضایت اولیای دم و در آستانه سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) از دار مجازات رهایی یافتند.

به گزارش آسمان‌بردسیر، ایرنا نوشت: چهار محکوم به قصاص شهرستان بردسیر با اعلام رضایت اولیای دم و در آستانه سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) از دار مجازات رهایی یافتند.

 

آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بردسیر همزمان با سفر رییس کل دادگستری استان کرمان به این شهرستان برگزار که در این آیین ضمن آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد، ۱۲ سری جهیزیه و ۱۵۰ بسته کمک معیشتی نیز بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شد.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه برگزاری این آیین گفت: زمینه آزادی چهار نفر از محکومان به قصاص با پیگیری های امام جمعه، مسئولان قضایی، فرماندار و انجمن حمایت زندانیان فراهم شده است که امیدواریم محقق شود.

 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهارداشت: همچنین ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان بردسیر به همت انجمن حمایت زندانیان، دادگستری و مسئولان این شهرستان با صلح و سازش از زندان آزاد شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج های نیازمند خانواده زندانیان شهرستان بردسیر افزود: ۱۵۰ بسته کمک معیشتی برای خانواده زندانیان نیازمند به ارزش هر بسته ۱۲ میلیون ریال به همت انجمن حمایت زندانیان این شهرستان اهدا شد.

 

در ادامه سفر یک روزه رییس کل دادگستری استان کرمان و هیات همراه به شهرستان بردسیر، عملیات اجرایی ساختمان تجاری، اداری و خدماتی انجمن حمایت از زندانیان و پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت و آزمایشگاه مرکزی آغاز شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار