برهانی مدیر شبکه بهداشت شهرستان بردسیر:
برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در قالب ۱۱ تیم سلامت در بردسیر اجرا می‌شود

برهانی مدیر شبکه بهداشت شهرستان بردسیر گفت: برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در قالب ۱۱تیم سلامت در سه پایگاه‌ سلامت شهری اجرا میگردد.
برنامه ملی سلامت خانواده در شهر بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان شهرستان بردسیر نوشت: برهانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر در جلسه آموزشی ویژه پزشکان، ماماها و مراقبین ناظر شهرستان بردسیر از آغاز اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر بردسیر خبر داد و گفت: برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع با هدف ارتقاء سطح سلامت مردم اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: کاهش پرداختی از جیب مردم همچنین پیشگیری از بیماریها و ارزیابی دوره ای گروههای هدف درسطح شهرستان اجرا و با تجهیز و تامین نیروی انسانی پزشک، ماما و مراقب بهداشت از دیگر اهداف این طرح است که در قالب ۱۱تیم سلامت در سه پایگاه‌ سلامت شهری اجرا میگردد.

 

برهانی در ادامه از همه رسانه های فعال در شهر بردسیر خواست؛ مردم را از مزایا این طرح مطلع و جهت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی سطح اول بصورت رایگان دعوت نمایند.

 

در این جلسه صلاحی مشاور ارشد کشوری اهمیت تغذیه با شیر مادر و حمایت از زنان شاغل با توجه به شعار هفته جهانی شیر مادر “نگاهی نو به شیردهی مادران شاغل در خانواده محل کار وجامعه” همچنین مزایای تغذیه با شیر مادر برای مادر و کودک و معایب تغذیه با شیر مصنوعی آموزش هایی ارائه داد.

 

همچنین توسط کارشناسان ستادی آموزش برنامه غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان های دهانه رحم و پستان، تغذیه و مکمل یاری آموزش داده شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار