مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبر داد؛
مقدمات اکران فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان فراهم شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اعلام میزبانی سینماهای شهر کرمان در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت که هماهنگی‌ها و مقدمات اکران فیلم ها در این مکان ها انجام شده است.
41 جشنواره فیلم فجر
به گزارش آسمان بردسیر، محسن روحی مدیرکل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت وگو با ایرنا گفت : آثار منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از روز ۱۶ تا ۲۲ بهمن در سه سینمای مهتاب، آسیا و شهرتماشای شهر کرمان اکران می‌شوند.

 

به گفته وی اسامی و جدول ساعت نمایش فیلم های منتخب در روزهای آینده طبق برنامه این جشنواره به اطلاع علاقه مندان رسانده می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) خواهد بود.

 

وی با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان به سینما و فیلم در کرمان از دوره های قبل جشنواره اظهارامیدواری کرد که امسال که در شرایط بهبود شرایط کرونایی قرار داریم تعداد مخاطبان مهمترین رویداد سینمایی کشور در این استان نیز در مقایسه با ۲ سال گذشته افزایش پیدا کند.

 

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و براساس گزارش ها ۲۴ فیلم در بخش ملی سودای سیمرغ این رویداد به رقابت می پردازند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار