خزعلی: امیدواریم کشورها به اتحاد علیه رژیم اسراییل در بخش زنان دست یابند

سپهرآنلاین،معاون رییس‌جمهور در امور زنان گفت: در پی وخامت اوضاع نوار غزه، امیدواریم کشورها به اتحادی برای محکوم‌کردن «رژیم اشغالگر اسراییل» در بخش زنان دست یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «انسیه خزعلی» معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده که برای شرکت در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به نیویورک رفته است، اظهار کرد: در پی وخامت اوضاع نوار غزه، امیدواریم کشورها به اتحادی برای محکوم‌کردن «رژیم اشغالگر اسراییل» در بخش زنان دست یابند و مساله اخراج رژیم اسرائیل از کمیسیون مقام زن، مطالبه شود و به انجام برسد.

وی افزود: به صورت متداول کشورها، گزارشی از وضع زنان ارایه می‌کنند و ما هم وضع زنان ایران را گزارش خواهیم کرد و همین‌طور وضع زنان در جامعه بین‌المللی و مسائلی که با آن مواجه هستند و به‌صورت ویژه شرایطی که متأسفانه در غزه است.

خزعلی ادامه داد: کشتار و گرسنگی که در غزه به سبب محاصره و جنایات جنگی که اتفاق می‌افتد، حاکم است و امیدواریم کشورها به اتحادی در این زمینه برسند و بتوانند این عنصر خطرناک و این رژیم اشغالگر را در بخش زنان محکوم کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز در شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار