رئیس کل دادگستری استان کرمان:
دستگاه قضایی استان کرمان به سهم خود برای رفع موانع تولید گام برداشته است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی به سهم خود گام هایی برای رفع موانع تولید برداشته تا به اقتصاد، تولید و اشتغال در استان کرمان کمک شود.
حمیدی دادگستری کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از خودروسازی بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بم در حوزه صنعت خودروسازی، ظرفیت مهم در استان کرمان و کشور محسوب می شود که باید به عنوان یک شهر صنعتی و تولیدی از آن نام برد.

 

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و خودرویی کشور فعالیت این واحدهای تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل ارزآوری و تامین نیاز خودرویی، این مجموعه بزرگ نقش تاثیرگذاری در استان کرمان دارد.

 

حمیدی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با حل مشکلات به وجود آمده در خودروسازی، این صنعت بتواند به تولید خود ادامه دهد، تصریح کرد: خودروساز به دلیل مشکلاتی به تعهدات خود عمل نکرده و باید در سطح استان و کشور پیگیری و هماهنگی هایی انجام شود.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: بیشتر احکام در سطح کشور صادر و به صورت نیابت وارد حوزه قضایی کرمان شده که در این خصوص باید با استان های دیگر مکاتبه شود.

 

وی اظهار کرد: معتقدم بسیاری ازمشکلات واحدهای تولیدی باید قضازدایی شود و حتی المکان دستگاه قضایی در این مسائل ورود نکند تا برای شرکت ها مشکل آفرین نباشد.

 

حمیدی گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی نیز جلسات متعدد برگزار می شود و شرکت های تولیدی استان به این ستاد مراجعه کرده و با برگزاری جلسات و مصوباتی که داریم، سعی ما بر کمک به این واحدهای تولیدی است  و از اول سال تاکنون ۳۱ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان برگزار شده که ۱۵۴ مصوبه برای رفع موانع تولید بوده است.

 

وی تصریح کرد: ۱۱۵ پرونده قضایی در جهت حمایت از تولید طی پنج سالی که این ستاد در کرمان فعال بوده، تشکیل شده و همچنین ۲۱ هزار نیرو به کار برگشته و مانع بیکاری آن ها شده است.

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به رصد نارسایی و مشکلات واحدهای تولیدی گفت: دستگاه قضایی به سهم خود گام هایی برای رفع موانع تولید برداشته تا به اقتصاد، تولید و اشتغال در استان کرمان کمک شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار