|فجرانقلاب| امسال انگیزه مضاعف داریم؛
دعوت نهادها و شخصیت‌های استان کرمان برای حضور مردم در راهپیمایی “اتحاد ملی”

شخصیت های و نهادهای مختلف از مردم ولایتمدار پایتخت مقاومت جهان اسلام برای حضور در راهپیمایی بهار انقلاب دعوت کردند.
22 بهمن بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان برای دعوت از مردم به منظور حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امروز گام دوم انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم فداکار ایران و با تکیه بر ریشه های استوار پیشینه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشته و مبانی اعتقادی و نگاه والای آن بر مبنای فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب در حال صادر شدن به تمام نقاط جهان است.

 

دشمنان قسم خورده ایران در این ایام همیشه دنبال فرصتی هستند تا با ایجاد حوادثی درون کشور، ما را از اهداف اصلی شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امام راحل دور کنند لذا همه ما باید به میدان بیاییم و مشت محکمی بر دهان تمام یاوه گویان بزنیم.

 

چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در شرایطی جشن می گیریم که دشمنان انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مقهور عزم و اراده راسخ و پولادین ملت ایران در پیگیری اهداف و آرمانهای عزت بخش و والای خود بوده و انوار الهام بخش این انقلاب مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و بر قلبها و دلهای آزادگان و حق جویان عالم تأثیری شگرف و تحولی امید آفرین نهاده است.

 

در این لحظات خطیر که پس از تحولات و رخدادهای اخیر، چشم جهانیان بیش از پیش به آزمون های بزرگ فراروی ملت ایران به ویژه ۲۲ بهمن ماه دوخته شده است؛ همراه و همصدا با اقشار و آحاد مردم شریف انقلابی و حماسه ساز استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام، در راهپیمایی عظیم روز شنبه حضور پیدا خواهیم کرد و بار دیگر با نمایش عظمت و شکوه انقلاب و نظام اسلامی، عزم و اراده ایران و ایرانی در امتداد خط مقاومت، ایستادگی و سازش ناپذیری برابر دشمنان و پایبندی به آرمان ها و ارزش های دینی، انقلابی و ملی تحت فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را تجلی بخشیم.

 

۲۲ بهمن امسال گام‌هایمان انگیزه ای مضاعف دارد

در بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اگر هر سال در احترام به مقام شامخ شهدا، و میثاق با راه امام و بیعت با ولایت، حماسه ی حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن را رقم می زدیم، امسال و در چهل و چهارمین طلیعه انقلاب اسلامی، گام‌ها و مشت ها و حنجره هایمان، انگیزه ای مضاعف خواهد داشت.

 

 از آن رو که می دانیم کینه توزی دشمنان انقلاب، به سرکردگی استکبار، به اوج خود رسیده، و با استیصال تمام، بر طبل جدایی ملت از آرمان های انقلاب می‌کوبند.

 

و اینگونه است که در روز پرشکوه ۲۲ بهمن، بار دیگر در شکوه مندترین حضور تاریخی خود، به صحنه خواهیم آمد تا خواب باطل دشمن را با فریادهایمان، بر هم زنیم. می آییم تا محکم ترین سیلی ملت به گوش کینه توز و دشمنان نظام را به نظاره بنشینیم، می آییم تا اردوگاه عناد بداند پس از آن همه فتنه و توطئه، اتحاد و انسجام ملی ما خدشه ناپذیر است و مردم مؤمن و متعهد، در مسیر حرکت به سمت تعالی و پیشرفت و حمایت از رهبری و نظام، همچون ۴۴ سال گذشته، ثابت قدم مانده اند.

 

می آییم تا مثل همیشه ثابت کنیم انقلاب اسلامی از گردنه سنگین دیگری به سلامت عبور کرده است. می آئیم تا بگوییم هر ترفند و حیله‌ای را در جاری حضور خود خواهیم شست و از بین خواهیم برد.

 

در این راستا، نمایندگان حوزه های انتخابیه استان کرمان هم گام و هم نفس با مردم ولایی استان و به پاس احترام به مقام رفیع شهدای گلگون کفن، خصوصاً فرزند شهید این دیار، حاج قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با  معظم رهبری، بار دیگر حماسه حضور را رقم خواهند زد و راز ماندگاری نهضت را در دهه پنجم انقلاب به جهانیان نشان خواهد داد.

 

ایران اسلامی هر روز دشمنان خود را نا امیدتر می کند

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در پیامی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 

در بخشی از این پیام آمده است:

 

خودباوری، استعمارستیزی و آزاداندیشی سه مولفه مهمی است که در توامان با روحیه آزادیخواهی و ایمان راسخ ملت ایران؛ در پرتوی رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) نهال انقلابی را غرس نمود که بر مبنای نگاه اسلامی و دینی خود و متکی به پشتیبانی های مردم بصیر این سرزمین است و اکنون در چهل و چهارمین سال حیات خود به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده و هر روز بیش از دیروز به اهداف و آرمان های خود نزدیک تر شده و دشمنان خود را ناامید تر می سازد.

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمامی تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان، چون کوهی استوار و مقاوم ایستاده و دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گواه روشنی بر توانمندی های مردم و جوانان این سرزمین است که آنها را از اتکا به دیگران بی نیاز ساخته و از این رو است که این نظام در بسیاری از عرصه ها به قله های خودکفایی دست یافته است.

 

در این فرصت مغتنم، ضمنِ تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، از مردم فهیمِ و ولایت مدار استان کرمان بالاخص قضات و کارمندان دادگستری استان دعوت می‌شود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی مبذول داشته و با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه، پیام رسانِ وفاداری و حمایت خود از نظام عزیزِ جمهوری اسلامی به جهانیان باشند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار