حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر:
دولت سهم صنایع از آب منتقل شده از خلیج‌فارس را مشخص کند | اختصاص آب به کشاورزی از خط دوم انتقال آب

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن استان در واکنش به مشکلات صنایع در بحث آب، گفت: آب خلیج‌فارس به استان آمده است اما چرا دولت سهم آب هر کدام از صنایع را مشخص نمی‌کند نا مشکلات صنایع مرتفع شود؟
شهباز حسن پور

به گزارش آسمان‌بردسیر، کرمان‌نو نوشت: حسن‌پور نماینده ی مردم بردسیر و سیرجان در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن استان در واکنش به مشکلات صنایع در بحث آب، خواست تا هر چه سریع‌تر خط دوم انتقال آب از خلیج‌فارس اجرایی شود و به استان برسد تا نه فقط در بخش صنعت بلکه در بخش کشاورزی هم مسائل و مشکلات حوزه آب استان رفع شود. نماینده سیرجان و بردسیر حل مشکل ابی استان را فقط از دو طریق انتقال آب حوزه به حوزه و بازیافت آب و جلوگیری از هدررفت آب ممکن دانست.

 

او در این همایش با بیان اینکه کمتر از ۳۰ درصد از برنامه ششم توسعه اجرایی شده است، گفت: رشد ۸ درصدی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده عدد بالایی نیست و واحدهای موفق مثل واحد اسماعیلی، رئیس خانه صنعت و معدن دیگر واحدها را یاری کنند تا این رشد محقق شود.

 

حسن‌پور در پاسخ به خواسته رئیس خانه صنعت و معدن مبنی بر واردات ماشین‌آلات مستعمل به کشور گفت: این موضوع در قانون تصویب شده است و دو هفته قبل هم بنده به قالیباف نامه‌ای دراین‌رابطه نوشتم تا هر چه سریع‌تر این ماشین‌آلات وارد شود.

 

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین در این همایش از عملکرد حمایتی ضعیف از صنایع کوچک و متوسط گفت و افزود: در بحث معادن کوچک در استان کوتاهی شده و همه توان و قدرت استان و ادارات روی ۴ شرکت و معدن بزرگ استان گذاشته شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار