|فجرانقلاب| مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان خبر داد:
روند کاهشی نرخ بیکاری در استان کرمان

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: نرخ بیکاری در استان کرمان از ۱۱ و دو دهم در سال 1400 درصد به ۸ و دو دهم در سال جاری رسیده است
اشتغال

به گزارش آسمان بردسیر، خبرگزاری صداو سیما نوشت: مصباح مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: افزایش نرخ تسهیلات کم بهره توسط بانک‌ها و اشتغال بعد کرونا باعث رونق اشتغال در استان شده است.

 

 

مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی در استان کرمان امروز در نشستی مشترک مهمترین دستاورد‌های خود را برای اصحاب رسانه مطرح کردند.

 

 جهانگیری مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان در نشست شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت گفت: اکنون در استان بنگاه‌های اقتصادی نیاز به نیروی مهارتی در رشته‌های خاص دارند و در شمال استان نیاز به ۱۰ هزار نیروی مهارتی در رشته‌های مختلف است که برغم درخواست بنگاه‌ها موجود نیست.

 

همچنین وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان هم گفت در بحث هزینه و درمان نیاز به حمایت داریم و در بحث‌های حمایتی در تامین منابع با مشکل مواجه شدیم.

 

و صندوق کار افرینی امید هم اعلام کرد: امسال سه هزارو دویست میلیار د تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است و ۳۱۰ صندوق خرد روستایی سهم استان است که در زمینه تسهیلات اشتغالزایی فعالیت می‌کنند.

 

همچنین شیخ شعاعی مدیریت تامین اجتماعی استان هم گفت ۲ هزار میلیار د تومان کار فرمایان استان مطالبه دارند و‌ی از کارافرینان خواست با شرایط ویژه اقساطی این مطالبه را پرداخت کند و از اصحاب رسانه خواستار فرهنگسازی شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار