با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد ریال؛
زمین چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در دشتکار بردسیر افتتاح شد

 زمین چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی در دبیرستان پسرانه متوسطه اول شهید کلانتری دشتکار از توابع شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.
زمین چمن
به گزارش سپهر بردسیر به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آیین افتتاح چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در دشتکار بردسیر که در قالب طرح شهید سلیمانی در دبیرستان پسرانه متوسطه اول شهید کلانتری دشتکار افتتاح شد، حضور داشتند.
زمین چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در زمینی به مساحت ۶۴۰ مترمربع احداث شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: توسعه فضای ورزشی دانش‌آموزان براساس استاندارد کشوری و جهانی در این استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم که در این راستا تعداد ۷۲ طرح در مدارس استانی در قالب طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است.
رضا رضایی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با بیان  اینکه سرانه ورزشی استان در حال حاضر از میانگین کشوری پایین تر است، گفت: با تلاش وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار در استان از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و غیره نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه ای مناسب اقدام کنیم.وی از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به منظور ساخت فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استان کرمان با اولویت مدارس دخترانه خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در قالب این طرح ۱۲ سالن ورزشی، ۳۳ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ زمین ساحلی و ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی با حمایت خیرین و استفاده از اعتبارات درون استانی ساخته خواهد شد.بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار