فرمانده انتظامی بردسیر خبر داد:
شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در شهرستان بردسیر کمتر از ۱۲ ساعت

 فرمانده انتظامی بردسیر از زمین گیر شدن عاملان تیراندازی در بردسیر کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر، سرهنگ منصور رمضان نژاد از از شناسایی ودستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در کمتر از ۱۲ ساعت در یکی از محلات شهرستان بردسیر خبر داد.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از محلات شهرستان بردسیر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد در پی اختلاف شخصی که منجر به نزاع و درگیری بین چند جوان شده و اقدام به تیراندازی کرده بودند و بلافاصله از محل متواری شدند که اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

 

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی در کمتر از ۱۲ ساعت مخفیگاه متهمین در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی ۶ نفر عاملین اصلی تیراندازی دستگیر و ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، یک اسلحه شکاری نیز کشف شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه عاملین تیراندازی هدفشان را از این اقدام مجرمانه اختلاف شخصی عنوان کردند بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار