از سوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام شد؛
«شهیدالقدس» شعار امسال بزرگداشت شهید سلیمانی شد

سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهید سلیمانی، از «شهیدالقدس» به عنوان شعار امسال گرامیداشت یاد آن شهید بزرگوار نام برد.
حاج قاسم سلیمانی

به گزارش آسمان‌بردسیر، مهر نوشت: سیدمجتبی ابطحی سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، امروز در نشست خبری اظهار کرد: امسال، شعار مراسم سالگرد شهید سلیمانی «شهیدالقدس» نامگذاری شده است؛ این اقدام به نمایندگی از ملت قهرمان فلسطین و همچنین مطابق سخنان «اسماعیل هنیه» در مراسم تشییع این شهید بزرگوار که ایشان را شهید القدس نامیدند، انجام شده است.

 

وی ادامه داد: جهان جدیدی در حال خلق‌شدن است که در آن، انسان‌های با کرامت و شریف رشد و تعالی پیدا خواهند کرد و افول آمریکا، ظلم، امپریالیسم و پایان و نابودی رژیم اسرائیل در آن قطعی و مسلم است.

 

سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی گفت: طی چهار سال گذشته و خصوصاً در سه سالی که مراسم سالگرد برگزار شد، شاهد حضور آحاد مختلف مردم برای حضور در مراسم‌های مختلف شهید سلیمانی بودیم و امسال این سالگرد با حوادث مهمی همزمان شده است.

 

وی افزود: امسال، روز شهادت سردار سلیمانی با ولادت حضرت زهرا (س) همزمان شده است که این مناسبت بسیار مهم، برای ما پیام‌های متعددی دارد؛ از طرفی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ولادت حضرت امام (ره) هم همزمان شده است و حاج‌قاسم هم سرباز امام خمینی (ره) بود.

 

ابطحی با اشاره به همزمانی ایام شهادت حاج قاسم با عملیات طوفان‌الاقصی، ادامه داد: امروز حدود ۷۳ روز از این عملیات می‌گذرد و تمام جبهه مقاومت در یک صحنه رزم با استکبار هستند؛ این عملیات یک جهش راهبردی در سیل ظلم‌ستیزی ملت‌ها بود که این ترکیب عملیاتی تبدیل به مقاومت مردمی در سطوح مختلف شد و چهره زیبایی از مردم فلسطین در جهان به تصویر کشیده است.

 

وی گفت: برای اولین بار شاهدیم ۱۰ هفته پیاپی مردم کشورهای آمریکایی و اروپایی به خیابان آمدند و روح حاج قاسم با روح ملت‌ها ممزوج شد و ملت‌های مختلف با عدالت‌خواهی در حال هماهنگی هستند و امروز احساس می‌کنیم اندیشه‌های جدید منسجم شده‌اند تا جهان جدیدی را خلق کنند.

 

سخنگوی ستاد گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز شاهد تجلی شهید سلیمانی در جای جای منطقه و جبهه مقاومت هستیم و دشمنان بزدل ما در پایگاه‌های آمریکایی، هر روز صدای حاج قاسم را می‌شنوند.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار