| جشنواره‌گل‌محمدی‌لاله‌زار | کارنما فرمانده تیپ مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس:
عطر خوش گل محمدی لاله‌زار گلزار شهدای کرمان را در بر گرفت/جهاد سازندگی استان کرمان سه هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام کرد

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/sound-1.wav"] کارنما فرمانده تیپ مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس گفت : امروز با توجه به برگزاری مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره گل محمدی لاله زار عطر خوش گل محمدی گلزار شهدای کرمان را در بر گرفت.
جشنواره گل محمدی لاله زار بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، علی کارنما فرمانده تیپ مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره گل محمدی لاله زار در جوار مرقد مطهر سردار دلها در گلزار شهدای شهر کرمان، گفت: امروز با توجه به برگزاری مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره گل محمدی لاله زار با همکاری کانون سنگر سازان بی سنگر و فرمانداری بردسیر قبور شهدای جهادسازندگی و دیگر شهدای استان کرمان گلباران شد و عطر خوش گل محمدی گلزار شهدای کرمان را در بر گرفت.

 

سردار علی کارنما افزود: جهاد سازندگی استان کرمان سه هزار و ۳۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد که شهیدان سیف الدینی از اولین آنها بودند.

 

وی اظهار داشت: محمدحسن سیف الدینی در سال ۵۹ همزمان با شکستن حصر آبادان و برادرانش محمدحسین و عباس نیز در عملیات های دیگر به شهادت رسیدند.

 

کارنما با اشاره به الگو بودن مادر و خواهران شهدای سیف الدینی در پرهیزگاری افزود: در حال حاضر محمدجعفر سیف الدینی از برکات و افتخارات این استان و کشور به شمار می روند.

 

او بیان کرد: بچه های جهاد سازندگی، با عنوان سنگرسازان بی سنگر از سال ۱۳۵۹ وارد جبهه جنگ شدند و در کنار نیروهای ارتش و سپاه تلاش کردند و باعث خیر و برکت برای صحنه های جنگ شدند.

 

فرمانده تیپ مهندسی خیبر در دوران دفاع مقدس ادامه داد: تعدادی از شهدای جهاد سازندگی در خاک بهشتی کرمان آرمیده اند و تعدادی دیگر در سطح کشور به خاک سپرده شده اند.

 

لازم به ذکر است، جشنواره گل محمدی دوم تیرماه جاری در لاله زار بردسیر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار