مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد؛ اسکان بیش از ۹ هزار نفر مسافرنوروزی در ستاد فرهنگیان استان کرمان

به گزارش اسمان بردسیر، مهر نوشت:مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان تعداد ۹ هزار و ۲۴۴ نفر در این ستادها اسکان یافته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی، صبح یکم فروردین ١۴٠٣ در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرکرمان با تاکید بر ایجاد زمینه لازم جهت رضایت حداکثری میهمانان نوروزی در دیارکریمان گفت: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان، باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام بورزند.

رضایی، افزود: آموزش و پرورش رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه است و جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد و تکریم میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا مسافران خاطره‌ای زیبا در سفر به دیار کریمان پایتخت مقاومت جهان اسلام داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۱۵ پایگاه اسکان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است.

رضایی، با اشاره به اینکه به این منظور ۲۵۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۸۶ کلاس ما کلاس ویژه و شامل تخت، قالی، یخچال و تلویزیون است.

وی، با بیان اینکه ۸۵۷ کلاس ما از نوع الف و هزار و ۳۶۵ کلاس ما عادی است، ادامه داد: ۶۵۰ نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۷۶۶ خانوار فرهنگی معادل ۲ هزار و ۷۳۱ نفر، ۴۴۲ خانوار از سایر اقشار جامعه معادل یکهزار و ۶۶۰ نفر و در مجموع یکهزار و ۲۰۸ خانوار معادل ۴ هزار ۳۹۱ در مدارس استان اسکان یافته‌اند افزود: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان استان ۲ هزار و ۵۹۶ خانوار، معادل ۹ هزار و ۲۴۴ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار