وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمان:
مردم ایران ‌پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند‌/ دولت ‌خود را خادم مردم می‌داند

وزیر ارشاد اسلامی گفت: امروز ایران در راس تحولات منطقه قرار گرفته و دشمنان به روش‌های مختلف به دنبال زمین زدن نظام و انقلاب و ناامید کردن مردم هستند.
وزیر ارشاد

به گزارش سپهر بردسیر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهرستان جیرفت دارای تمدنی کهن بوده که به عنوان یکی از مناطق اصیل ایران بزرگ، مورد قبول همه اندیشمندان است.

 

وی با بیان اینکه خاک منطقه جنوب حاصلخیز است و بناهای رفیع فرهنگی و تمدنی را از خود بر جای گذاشته است، عنوان کرد: جایگاه جیرفت در دوره انقلاب اسلامی، جایگاه ممتازی است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ایام فاطمیه آغاز شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از همان روزهای اول نهضت، به بیان ارزش‌های دینی و اخلاقی پرداخت.

 

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است چرا که پرچمداران انقلاب، همگی از اصحاب فرهنگ هستند، ابراز داشت: شهرستان جیرفت این افتخار را دارد که مدتی میزبان رهبر معظم انقلاب باشد.

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ابتدا به ایرانشهر تبعید شدند چرا که دشمنان به دنبال جلوگیری از انتشار انقلاب اسلامی بودند اما موفق نشدند، بیان کرد: در ادامه رهبر معظم انقلاب به جیرفت منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از انقلاب جان خود را در دست گرفته و برای آرمان‌های انقلاب تلاش شبانه روزی می‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب با جانبازی بیش از 41 سال در حال پرچمداری از کاروان انقلاب اسلامی است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کم نبود فتنه‌هایی که هر کدام می‌توانست کشور را به هم بریزد اما رهبر معظم انقلاب، کشور را از همه بلاها نجات دادند، افزود: امروز ایران در راس تحولات منطقه قرار گرفته از این رو دشمنان به روش‌های مختلف به دنبال زمین زدن نظام و انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه با هدایت رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پرچم مقاومت با الگوگیری از انقلاب ایران توانست پیروز شود، تصریح کرد: دولت انقلابی و مردمی خود را سرباز انقلاب و خادم مردم می‌داند.

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن چند ماهی است که با تمام توان به صورت ترکیبی به دنبال ایجاد ناامیدی مردم است، بیان کرد: مردم ایران نشان دادند که مستحکم پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ارادت خاص و ویژه‌ای به منطقه جنوب استان کرمان دارد و مصوبات خوبی نیز در سفر خود داشته است، گفت: انشاءالله ظرفیت‌های فرهنگی و اولویت‌های فرهنگی سفر ریاست جمهور را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار