با تدابیر دستگاه قضایی:
نزدیک به ۲ هزار جوان کرمانی شاغل می‌شوند

با تدابیر دستگاه قضایی، مشکلات بیمارستان فوق تخصصی در کرمان و راه اندازی معدن خمرود رفع و نزدیک به ۲ هزار جوان کرمانی شاغل می‌شوند.
دادگستری کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان با بررسی و اتخاذ راهکار‌های رفع مشکلات بیمارستان فوق تخصصی در کرمان با اشتغال زایی بالغ بر ۱ هزار و ۵۰۰ نفر و نیز پیگیری روند رفع مشکلات موجود در مسیر راه اندازی معدن زغال خمرود با اشتغال زایی بالغ بر ۴۰۰ نفر که  در حقیقت زمینه تسهیل اشتغال قریب به ۲ هزار جوان کرمانی را فراهم می‌کند، برگزار شد.
 

در این نشست که به ریاست رییس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد، مقرر شد، مشکلات بیمارستان فوق تخصصی در کرمان با بانک عامل؛ مستند بر مصوبه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت ویژه پیگیری شود و با تامین تسهیلات پیش بینی شده، زمینه تکمیل ساختمان و نیز خرید سایر تجهیزات موردنیاز این بیمارستان فراهم شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی  در کرمان با ۳۰۰ تخت از سال ۹۴ مطرح و از سال ۹۷ به صورت اجرایی پیگیری شده است و این پروژه هم اکنون۹۰ درصد در بخش ساختمان و ۹۲ درصد در حوزه تجهیزات پیشرفت داشته است و با راه اندازی آن، ضمن رفع بخشی از نیاز‌های درمانی مردم استان کرمان و استان‌های همجوار، در حوزه گردشگری سلامت در استان نیز گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

 

حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست بر پیگیری‌های قضایی و اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود در مسیر راه اندازی این بیمارستان فوق تخصصی تاکید کرد.

 

همچنین در این نشست، مشکلات شرکت فولاد زرند ایرانیان در ارتباط با قرارداد منعقده با شرکت ایمیدرو  برای راه اندازی معدن خمرود نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، بر مبنای مصوبات گذشته ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی درباره این پروژه، پشتیبانی‌های لازم برای بهره برداری از آن صورت گیرد.

 

 در ادامه تاکید شد که این شرکت نیز باید تضمین‌های لازم برای اجرای این پروژه و ایجاد اشتغال در بازه زمانی تعیین شده را مد نظر داشته باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار