رئیس اتاق اصناف استان کرمان خبر داد:
نصب QR کد در تمام واحدهای صنفی استان کرمان به منظور تسهیل در دریافت شکایات مردمی

رئیس اتاق اصناف استان کرمان، گفت: واحدهای صنفی به منظور تسهیل در دریافت شکایات مردمی موظف هستند QR کد صنفی را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند.‌
اصناف

به گزارش آسمان‌بردسیر، محسن ربیعی رئیس اتاق اصناف استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، ‌با اشاره به لزوم نصب کیو آر کد توسط واحدهای صنفی، اظهار داشت: یکی از این مصوبات اتاق اصناف ایران در مورد اصناف، دریافت QR Code و نصب آن در واحدهای صنفی است.

 

وی با اشاره به تأکیدات و اطلاع‌رسانی مکرر اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه به واحدهای صنفی برای دریافت و نصب این کد بیان کرد: واحدهای صنفی به منظور تسهیل در دریافت شکایات مردمی موظف هستند با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف، QR کد صنفی خود را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند.‌

 

رئیس اتاق اصناف استان کرمان با بیان اینکه کیو آر کد به تمام واحدهای صنفی تعلق می‌گیرد، ادامه داد: تمامی واحدهای صنفی باید این کد را دریافت کرده و آن را در واحد صنفی خود نصب کنند به نحوی که این کد در دید در رویت مراجعه کنندگان و بازرسان اتاق اصناف و سایر بازرسان قرار داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه این موضوع تاکنون چندین مرتبه توسط اتحادیه‌های تحت پوشش اتاق اصناف به اعضای خود اطلاع‌رسانی شده است، گفت: تعدادی از روسای اتحادیه‌های اصناف و مدیران اجرایی این اتحادیه‌ها نیز از قبل این کدها را برای اعضای خود تهیه و به صورت برچسب چاپ کردند و آماده تحویل به اعضای تحت پوشش خود دارند.

 

ربیعی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم انجام شده و واحدهای صنفی از دو طریق می‌توانند این کد را دریافت کنند، افزود: اصناف با ورود به سامانه ایرانیان اصناف و یا با با مراجعه به اتحادیه‌های خود می‌توانند این برچسب‌ها را تهیه و نصب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نصب کیو آر کد الزامی بوده و در صورت عدم نصب با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود، بیان کرد: نصب این کد برای این است که شکایت‌های مردمی، راحت‌تر قابل پیگیری باشند.

 

رئیس اتاق اصناف استان کرمان با بیان اینکه سامانه ایرانیان اصناف از 30 فروردین‌ماه از دسترس خارج شده و متقاضیان برای دریافت این کد باید به سامانه نوین اصناف مراجعه کنند، گفت: اصناف باید در قسمت خدمات سامانه، گزینه استعلام بر اساس کد ملی را انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: در این سامانه پنجره‌ای باز می‌شود که با تکمیل کد ملی و با وارد کردن اطلاعات هویتی و دیگر اطلاعات خواسته شده با دریافت رمز یک بار مصرف که خود سامانه، می‌توانند QR Code خود را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار