|فجرانقلاب| پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
ویژه برنامه‌های دهه‌فجر با محوریت دانش‌آموزی و با هدف تحقق جهاد تبیین برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در آیین زنگ انقلاب گفت: ویژه برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش با محوریت دانش‌آموزی با هدف تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اجرا می شود.
پرتونیا

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، رضا پرتونیا در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهدای فرهنگی، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر در پرتو اعتقاد مردم به رهبری و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر بستر دین و اخلاق گردید و با ابتنا بر وحدت ملی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب منشاء تحولات عظیم و تاریخ‌ساز بوده است.

 

وی اظهار داشت: امروز با گذشت چهل‌وچهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی،گفتمان منحصر به فرد این انقلاب که مبتنی بر اصول و مبانی ارزش‌های اسلام رحمانی و شاخصه‌هایی چون” دفاع از مظلوم “و “ستیز با ظالم” است به یک حقیقت زنده و الهام بخش تبدیل گردیدهاست.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر دراین مراسم دهه فجر را فرصتی برای تحقق جهاد تبیین ارزش های نظام و واقعیت‌های انقلاب اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش با محوریت دانش‌آموزی با هدف تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اجرا می شود.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی کشوربه پشتوانه مردم و رهبری در عرصه های مختلف رشد کرد که باید با روحیه خودباوری و ولایت مداری ادامه دهنده این راه با الگو برداری از شهدای گرانقدر باشیم.

 

پرتونیا خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان اگر دیروز با ایثارگری خود از ارزش‌های دینی و تمامیت ارضی دفاع کردند امروز باید با ترویج شهادت و تقویت فرهنگ ایثار در عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی منافع ملی را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار