پرچم بالای هوش مصنوعی؛
گوگل محبوب‌ترین افزونه‌های سال 2023 کروم را معرفی کرد

گوگل محبوب‌ترین افزونه‌های سال 2023 کروم را درحالی معرفی کرد که اکثر افزونه‌های معرفی‌شده در این فهرست از هوش مصنوعی بهره می‌برند.
گوگل کروم
به گزارش آسمان‌بردسیر، دیجیاتو نوشت: گوگل با نزدیک‌شدن به پایان سال 2023، لیست محبوب‌ترین افزونه های مرورگر کروم را اعلام کرده است. افزونه‌های محبوب کروم در سال 2023 که در ادامه مطلب آن‌ها را معرف می‌کنیم، شامل DeepL Translate برای ترجمه فوری صفحات وب، Sider برای دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی محبوب و Speechify برای خواندن مقالات با استفاده از صدای افراد مشهور می‌شود.

گوگل درمجموع 12 افزونه را به‌عنوان گزینه‌های محبوب سال 2023 معرفی کرده است که اکثر آن‌ها از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.

 

محبوب‌ترین افزونه های سال 2023 کروم

Scribe یکی از افزونه‌های این لیست است که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند درزمینه مستندسازی فرایند کاری شما مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از طریق آن می‌توانید برای آموزش همکاران خود راهنماهای متفاوتی ایجاد کنید. DeepL Translate افزونه هوش مصنوعی دیگری است که با کمک آن می‌توانید صفحات وب را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید و با کمک افزونه QuillBot نیز می‌توانید به ایمیل‌های خود راحت‌تر پاسخ دهید.

 

Sider افزونه کاربردی دیگری است که گوگل به آن اشاره کرد. این افزونه نواری را به کروم اضافه می‌کند که شامل ابزارهای هوش مصنوعی محبوب مانند ChatGPT و Bard می‌شود. برای افرادی که به‌دنبال شغل موردنظر خود هستند نیز افزونه Teal می‌تواند کمک کند که به‌راحتی تمام درخواست‌های شغلی خود را دنبال کنند.

 

در جلساتی که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، یادداشت‌برداری بسیار مهم است و افزونه Transkriptor  که گوگل در فهرست «12 افزونه محبوب کروم در سال 2023» به آن اشاره کرده، می‌تواند به‌طور خودکار صدا را به متن تبدیل کند. همچنین این افزونه از 100 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید برای جلسات جهانی خود نیز از آن استفاده کنید.

 

Bonjourr افزونه دیگری است که در صفحه اصلی مرورگر کروم تغییراتی اعمال می‌کند و به‌طور کلی باعث مینیمال‌ترشدن آن می‌شود. Speechify نیز یک افزونه تبدیل متن به گفتار است که می‌تواند مقالات، ایمیل‌ها و فایل‌های PDF شما را بخواند. با Equalizer نیز می‌توانید فایل‌های صوتی دریافتی خود را به‌صورت حرفه‌ای تنظیم کنید.

 

درنهایت، سه افزونه باقی‌مانده فهرست گوگل شامل Coupert، برای پیداکردن کدهای تخفیف، Boxel 3D، برای بازی و BTRoblox می‌شود. افزونه آخر اساساً یک پلتفرم آنلاین است که در آن می‌توانید بازی‌های خود را بسازید و بازی‌های ساخته‌شده توسط دیگران را تجربه کنید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار