سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان:
۱۰۰۰ هکتار اراضی مازاد بر نیاز دستگاه‌های اداری استان کرمان احصا شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: هزار هکتار اراضی مازاد بر نیاز دستگاه‌های اداری استان احصا و چند مورد از این اراضی به اداره ثبت اسناد معرفی شده است.
احصا اراضی

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در شورای مسکن استان کرمان که با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: در شمال استان کرمان در طرح نهضت ملی مسکن 185 هزار نفر ثبت‌نام داشتیم که حدود 45 هزار نفر ثبت‌نام نهایی و تاییدیه گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم بیشترین ثبت‌نامی‌ها را داشتند، گفت: در برخی شهرستان‌ها از جمله شهرستان رفسنجان با کمبود زمین روبه‌رو هستیم که با الحاق زمین به طرح این مشکل تا پایان سال برطرف می‌شود.

 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه کمبود زمین‌ها برای اجرای این طرح در استان در حال برطرف شدن است، ادامه داد: در شهرهای زیر 100 هزار نفر نیز طرح نهضت ملی مسکن در حال پیگیری و اجرا است.

 

وی با اشاره به اینکه در مورد شهر کرمان اگر متقاضیان درخواست ساخت در شهرهای اقماری اطراف شهر کرمان داشته باشد بلامانع است، گفت: اگر در آن شهرها زمین به اندازه کافی داشته باشیم می‌شود در آنجا خانه ساخت.

 

حافظی با بیان اینکه در شهر رفسنجان 270 هکتار الحاق زمین به طرح در حال انجام است و پیگیر آن هستیم، افزود: در شهر کرمان تاکنون الحاق زمین به طرح نتیجه‌ای نداشته است و چند قطعه زمین در محدوده شهری در حال پیگیری برای اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن است.

 

وی با اشاره به اینکه هزار هکتار اراضی مازاد بر نیاز دستگاه‌های اداری استان کرمان احصا شده است، بیان کرد: تاکنون چند مورد از این اراضی به اداره ثبت اسناد معرفی شده است که می‌توان این زمین‌ها را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داد.

 

حافظی افزود: اراضی شرکت نفت، صدا و سیما و ایستگاه رادیویی، اراضی هوانیروز، اراضی آموزش و پرورش و دانشگاه صنعتی، اراضی اداره آب و فاضلاب و اداره برق و اراضی هنرستان رضوان از جمله اراضی است که مازاد بر نیاز دستگاه‌ها بوده و می‌توان در طرح مسکن از آن استفاده کرد.

 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: تاکنون سند اراضی هنرستان رضوان و اراضی ادارات آب و فاضلاب و آموزش و پرورش به اداره راه و شهرسازی استان کرمان منتقل شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار