در نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار؛
۳۰ بانوی تاثیرگذار استان کرمان تجلیل شدند

نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان کرمان با حضور استاندار کرمان برگزار و از ۳۰ بانوی تاثیرگذار استان کرمان تجلیل به عمل آمد.
بانوان تاثیرگذار کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار و از 30 بانوی تاثیرگذار استان کرمان تجلیل شدند.

 

استاندار کرمان در این آیین، اظهار داشت: در باب اثرگذاری زنان در جامعه می‌توان گفت که این اثرگذاری بر همه مشهود است، هیچ اقدامی بدون مشارکت زنان به نتیجه نمی‌رسد و همه ما مدیون مادران خود هستیم.

 

محمدمهدی فداکار با اشاره به اینکه قرآن کریم نیز به جایگاه زن در اسلام اشاره کرده است، گفت: در طول تاریخ نیز زنان زیادی بودند که در جامعه خود بزرگترین اثرگذاری را داشته و امروز به‌عنوان یک الگو در جامعه می‌درخشند.

 

وی با بیان اینکه زنان رسالت بزرگی در پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای به عهده دارند، افزود: این جامعه از خانه و خانواده آغاز می‌شود و تا سطوح مختلف اجتماعی در یک محله و کشور ادامه پیدا می‌کند.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اسلام حقوقی را برای زن گذاشته که اگر رعایت شود، هیچ کجای دنیا نمی‌تواند ادعا کند که به اندازه دین اسلام برای یک زن حق قائل شده است، بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات جامعه نتیجه عمل نکردن به دستورات اسلام و قرآن است.

 

وی با بیان اینکه زنان در طول انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند و اگر زنان همراهی نمی‌کردند انقلاب ما به پیروزی نمی‌رسید، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هم زنان و مادران ما، فرزندان و همسران خود را به جبهه‌ها فرستادند و خود به تنهایی از اهل خانه سرپرستی کردند.

 

فداکار با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال هویت‌زدایی از زن مسلمان و ایرانی است، ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد زن مسلمان در عین دینداری که موفقیت‌های زیادی هم داشته است در سطح جهان معرفی و الگو شود.

 

کانون بانوان تاثیرگذار استان کرمان تشکیل می‌شود

مریم‌السادت طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این آیین با تبریک عید مبعث رسول‌الله(ص)، اظهار داشت: سه بانوی کرمانی در سطح کشور به‌ عنوان بانوان تاثیرگذار انتخاب و از آنها تجلیل شده و امروز از 30 بانوی تاثیرگذار استان کرمان در سطح استانی تجلیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کانون بانوان تاثیرگذار استان کرمان تشکیل می‌شود، گفت: این کانون در طول سال فعال است و یکی از برنامه‌های اصلی آن معرفی الگوهای موفق زن در استان است.

 

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر قصد داشت به بهانه آزادی زن و حجاب، هدف شوم خود را به پیش ببرد، اما زنان کشور ما با دشمن همراهی نکردند، افزود: زن مسلمان الگوهای بزرگی همچون پیامبر اسلام(ص) و زهرای مرضیه(س) دارد و با الگوپذیری از این بزرگان مسیر الهی را طی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن بداند زنان ایرانی هیچ وقت دشمن را همراهی نمی‌کنند و با غیرت پای دین خود ایستادند، ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را برای معرفی الگوهای موفق به نسل جوان داشته باشیم و در اسلام فراوان است زنانی که با آزادگی راه خدا را رفتند و جاودانه شدند.

 

طباطبایی با اشاره به اینکه زنان در راه انقلاب و اسلام در بزرگترین میادین حاضر شدند، افزود: زنان ما در این مسیر الهی خون خود را نیز تقدیم کردند و یا خود شهید شدند و یا فرزندان و همسران آنها در جبهه‌ها به شهادت رسیده و درخت اسلام را آبیاری کردند.

 

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار